Gry MA
Napisano Ponad rok temu
Fight Club to lipa a Def Jam to tez lipa na poczatku fajnie sie gra bo grafika i raperzy
Ale giera jest niedopracowana i po paru godzinach nudna bo wszytsko umiesz i juz obczajone wszystko i nie ma czym sie ekscytowac bo np.postaciom zupelnie innym powtarzaja sie chwyty i uderzenie a te mozna opanować w 15 minut.
Napisano Ponad rok temu
po pierwsze:jaka konsola?bo strasznie generalizujesz...x-box jest w stanie spokojnie stawic czoła niezłemu pcetowi,nie mowiac juz o tym za chwile pojawi sie ps3 i xbox360no to w sumie kicha... :? ej a w sumie czemu nie robią takich gierek na PC?? przecież blaszak ma większą moc obliczeniową niż konsola poza tym jest to platforma której używa o wiele więcej ludzi 8O
po drugie:gdy wychodziło pierwsze playstation i saturn,a razem z nimi pierwsze trojwymiarowe gry(m.in.masa bijatyk) zawedrowaly pod strzechy,pecetowcy mogli najwyzej patrzec i wzdychac...era voodoo przyszla pare lat pozniej...
po trzecie:sam gatunek bijatyk powstal i króluje w salonach arcade,a automaty zawsze byly blisko powiazane z konsolami (podobne bebechy,ci sami developerzy ect.)
po czwarte i najwaznijsze:grajac w dwie albo wiecej osob,co jest bardziej naturalne-tłoczenie sie przy biurku gapiac sie,w najlepszym razie,w 19 calowy monitor i probujac sie podzielic klawiatura;czy tez siedzenie z kumplami na kanapie przed telewizorem z padem w jednej a piwem w drugiej rece...
po piate:kozacki masz avatar :roll:
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
niestety nie mialem okazji w to zagrac,ale to gra ludzi z Anchor develepments,a oni stworzyli UFC na dreamcasta...zadecydowanie najlepsza gre walki(slowo 'bijatyka' jakos mi nie pasuje do tej gry) w jaka kiedykolwiek gralem
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
ja Pride cišgnełem z emuleMarcholt i inni:
Skad zassaliscie PRIDE na ps2?
Napisano Ponad rok temu
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
Napisano Ponad rok temu
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
Z tym, ze na razie mam za slabego kompa, zeby to odpalic ;] ale w niedziele troche w to pogram, wiec zdam jakas relacje [/code]
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
ale co fabuła ? motoryka postaci? grafika? rusza się jak wóz z węglem?
nie chcesz wiedzec
w fabule sie nie wglebialem, bo wytrzymalem jakies 15 minut. a reszta jak najbardziej tak.
Napisano Ponad rok temu
Virtua Figter[seria]- gra głównie słynie ze swojego realizmu. Nie zaznamy tutaj jakiś fireballi, czy innego strzelania oczami. Każda postać reprezentuje odmienny styl, z którego zostały zaczerpnięte hurtowo różnej maści techniki za pomocą motion capture. Opanowanie niektórych technik naprawdę zajmuje wiele czasu, chyba 3 część była najtrudniejsza.
Tekken [seria]- bardzo grywalna gra, z którą spędziliśmy głównie masę czasu na multiplayerze. Podobnie, jak wyżej masa technik, kopnięć i punchów zaczerpnięta capturem prosto od profesjonalistów, ale jednak tutaj bardziej położony jest nacisk na rozrywkę arcade i już niektóre postacie strzelają z rąk itd Opanowanie niektórych postaci do perfekcji potrafi znokautować oponenta za jednym podejściem (juggle).
Soul Calibur [1 część]- mój faworyt. ultrapłynna gra, w której każda postać posługuje się jakimś rodzajem białej broni. trudno nie ukryć, że efektywność gra tutaj pierwsze skrzypce. Każda postać ma swoją pokazówkę katy itp. Gra chyba najlepiej sprawdza się w pojedynku ze swoją kobietą, która masheruje, aż miło cóż, właśnie to jest atut gry, że można patrzeć na nią z dwóch perspektyw- grania taktycznego, które opanowuje się tygodniami i mashowania, czyli dzikiego nawalania w przyciski pada. Różnorodność styli, kombinacji, kombosów, juggli i rozwiązywania wielu problemów miażdży. Każde cięcie trzeba blokować w inny sposób (dół, góra, tułów). Typomy must have- dla osób, które jeszcze grały.
Dead or Alive [seria]- podobna do Soul Calibura gra, pod względem walki (kombinacje, długie opanowywanie postaci). Tutaj jednak ponownie wracamy do korzeni i walczymy wręcz. 3 część serii powstała na platformę Microsoft- X-box, zaś czwarta szykuje się na nowe cacko firmy Billa gatesa- Xbox 360. 4 odsłona masakruje realnością i klimatem- średniowieczna japonia, slumsy itd.
Napisano Ponad rok temu
Gierka dosc brutalna w "ulicznym" znaczeniu tego slowa. Mamy tu kilka szkol walki ( jesli dobrze pamietam to 5). Po kazdej walce zdobywamy doswiadczenie, ktore wydajemy na rozwijanie zawodnika ktorego stworzylismy... Rozbijanie butelek na glowie, uderzenia czyjas glowa w slup i takie tam rozne fajne rzeczy Gierka na ps2...
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
Napisano Ponad rok temu
Było w tej grze pare elementów, które sprawiały, że była trochę bardziej 'symulacją' walki niż np. tekken
- jeśli wciskałeś jakiś cios, powiedzmy kopnięcie boczne i nie trzymałeś wystarczająco długo przycisku to zawodnik nie robił pełnego kopnięcia tylko np. zdążył podnieść kolano a potem zaraz opadało. Podobnie jeśli trzymałeś za długo to kopał boczne i trzymał nogę w powietrzu.
Można było w ten sposób naprawdę rozróżnić szybkość grającego, gdzie podczas gdy jeden zrobił jedno kopnięcie drugi zdążył w tym czasie wykonać dwa ciosy (bo pierwszy nie czuł ile trwa kopnięcie i trzymał za długo, a jak chciał szybko to cios nie dochodził). To było coś.
- Celność - o ile w tekkenie jesteś za daleko i cios nie dojdzie (i trzeba czuć dystans na tyle żeby wiedzieć kiedy będzie można sięgnąć przeciwnika) to jak już podejdziesz wystarczająco blisko możesz walić wszystkim. W IK+ był trudniej, jeśli się podeszło za blisko to niektóre ciosy przestrzeliwały - trzeba było naprawdę czuć dystans bo każdy cios miał swoją odległość w której był skuteczny.
Panza KickBoxing
- animacja ruchów
- niesamowite bloki i uniki (i nie dwa, trzy ale pełen wachlarz - prawie przed każdym ciosem różny blok/unik)
- rozwijanie parametrów swojego zawodnika (trening wytrzymałości, szybkości, refleksu! w specjalnej sali gimnastycznej)
- parametryzowanie swojego zawodnika - 54 ciosy do wyboru z których można wybrać swoje ulubione i zaprogramować takie ciosy jakie sie chcę, które stają się wizytówką danego gracza/zawodnika.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych
10 następnych tematów
-
Paweł Nastula
- Ponad rok temu
-
Najlepsza scena
- Ponad rok temu
-
Jigoro Kano
- Ponad rok temu
-
Nowy samuraj
- Ponad rok temu
-
Pisma zagraniczne
- Ponad rok temu
-
w przerwach walk ;>
- Ponad rok temu
-
aktorzy którzy trenowali bjj
- Ponad rok temu
-
Gazeta o Aikido
- Ponad rok temu
-
seminarium z mario stapel
- Ponad rok temu
-
konkurs na scenariusz filmowy
- Ponad rok temu