Pudzian i MMA
Napisano Ponad rok temu
"Dominator" zdradził niedawno, że zamierza zostać zawodnikiem Mieszanych Sztuk Walki. I nie traci czasu. Wylewa litry potu na sali treningowej. Uczy się MMA trzy razy w tygodniu. Zaczyna od standardowego treningu, o 6.30 rano.
- Na początek pół godziny biegu. Później rozciąganie, skakanka i treningi z instruktorem. Ćwiczę przede wszystkim ręce. No i walkę w parterze. Bo z kopniakami nie mam żadnych problemów. Przecież sztuki walki trenuję od dziesiątego roku życia - opowiada Pudzianowski.
Dużo dają "Pudzianowi" treningi z tarczą, którą trzyma... ważący około 70 kilogramów instruktor.
- A ciosy zadaje człowiek, który waży 140 kilogramów. Jest różnica? Mój instruktor to dobry zawodnik. Ale ani myślę mierzyć się z nim w ringu. Dam wam przykład: jeśli do walki ze mną wystartuje ważący 70 kilogramów mistrz świata, to jak go trafię, to zmiotę z ringu. Przecież czasem jednym dobrym ciosem można zabić - tłumaczy "Dominator".
Pudzianowski długo jednak będzie musiał czekać na pierwszą walkę w formule MMA. Jak twierdzi, by dobrze przygotować się do walki na ringu, musi ostro trenować przez co najmniej rok.
"Super Expressie"
Co wy o tym myślicie?
Mi sie wydaje ze jakby zgubił z 20kg to coś z tego by mogło być
A jak tego nie zrobi to będzie jak Bob Sapp który rozpłakał sie po walce z Mirko Filipovicem w K-1 gdzie wcześniej walczył
Napisano Ponad rok temu
ale zanjąc dominatora to pewnie namiesza w tym sporcie
z jego siła
Napisano Ponad rok temu
Guest_maks_*
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Nie mogę się doczekac walki Popek vs Pudzian
Napisano Ponad rok temu
MIKOŁAJ BIERZE STERYDY
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Guest_maks_*
Napisano Ponad rok temu
zresztą Brock Lesnar był wariat i tera w MMA ciśnie ładnie
Napisano Ponad rok temu
tu moze byc podobnie, acz kolwiek napewno nie jeden chlopak z mma bedzie chcial stanac z pudzianem by sproboac dojechac mistrzowi po zebach