Skocz do zawartości


filmy z kulturystami


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
36 odpowiedzi w tym temacie

WBD

    ziomal

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4088 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:pół­-światek
  • Zainteresowania:(: Cezar Project :)

Napisano Ponad rok temu

Re: filmy z kulturystami
Dzięki Ciemnooki!

  • 0

biker14
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 172 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: filmy z kulturystami
strong wolal by filmy erotyczne z kulturystami ..hehehe %-) :P
  • 0
...

google57
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: filmy z kulturystami
WBD nima za co narazie niemoge nic nikomu wyslac bo jestem w niemczech ale jak wroce to wysle obiecane filmiki trzymajcie sie !!



(nawet niewiecie jak ciezko brac kreatyne w tych warunkach musze sie czaic :) )
  • 0

WBD

    ziomal

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4088 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:pół­-światek
  • Zainteresowania:(: Cezar Project :)

Napisano Ponad rok temu

Re: filmy z kulturystami
Ciemnooki: jeszcze nie doszło, mam nadzieję, że już jutro będzie!
Dlaczego musisz się kryć? z tego co wiem to we Francji jest zabroniona kreatyna, ale w niemczech?

  • 0

biker14
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 172 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: filmy z kulturystami
a czemu kreta jest zabroniona we francji?:>
  • 0
...

Strongbart
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4690 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: filmy z kulturystami
we francji podobno wobili badania i stwierdzili ze kreatyna jest rakotwoorcza, wiec tam zakazali
  • 0
Pozdrawiam Strong

WBD

    ziomal

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4088 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:pół­-światek
  • Zainteresowania:(: Cezar Project :)

Napisano Ponad rok temu

Re: filmy z kulturystami
Strong: to nieźle... heh
Ciemnooki: film doszedł, przeglądałem go zajebisty :)

  • 0

google57
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: filmy z kulturystami

Ciemnooki: film doszedł, przeglądałem go zajebisty :)

Siemka @ll wlasnie wrocilem
to fajnie ze ci sie spodobal ! ,zreszta jakby niemogl :D wkoncu Kovacs to naj naj najwiekszy kulturysta na swiecie i najsilniejszy :)

(jego sila to skutek uboczny :) )
  • 0

Kafar1418048738
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1634 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Szczecin
  • Zainteresowania:KULTURYSTYKA

Napisano Ponad rok temu

Re: filmy z kulturystami
Juz nie jest najwiekszy.
  • 0
Sie skacze..Sie plywa..Bajerka jest..Cialko tez mam zajebiste

google57
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: filmy z kulturystami
a kto go przerusl coleman?
  • 0

Kafar1418048738
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1634 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Szczecin
  • Zainteresowania:KULTURYSTYKA

Napisano Ponad rok temu

Re: filmy z kulturystami
Widzialem fotki z Arnold Classic i Kovacs wygladal na zaledwie 40cm bic ogolnie prezentowal sie najgorzej normalny chuderlak.
  • 0
Sie skacze..Sie plywa..Bajerka jest..Cialko tez mam zajebiste

avanger
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3006 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Zainteresowania:kobiety %-)

Napisano Ponad rok temu

Re: filmy z kulturystami
:boje: whaaaaat ?????? :o

czyzby mu wszystko spadlo ;)
ciekawe jak to mozliwe :mrgreen: (przeciez koksy nie wchodza tu w gre... wielokrotnie podkreslal ze nie bierze )

a mial prawie 7dych w bicu... - dobrze mu tak :P ;)
  • 0
nawet najtwardsi maja chwile kiedy potrzebuja kleknac...
Daj mi, Panie, mestwo, abym chcial zmienic to, co mozliwe. Daj mi cierpliwosc, abym potrafil zniesc to, czego zmienic nie moge. Daj mi tez rozum, abym umial odroznic jedno od drugiego.

dla wlasnego dobra czytajcie regulamin !! nieznajomosc nie usprawiedliwia wykroczen;
regulamin forum odzywianie: [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

Strongbart
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4690 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: filmy z kulturystami
oproocz prohormonoow i saa
  • 0
Pozdrawiam Strong

Kafar1418048738
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1634 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Szczecin
  • Zainteresowania:KULTURYSTYKA

Napisano Ponad rok temu

Re: filmy z kulturystami
jakby mozna bylo wkleic fotki to byscie zobaczyli
mial byc nowy dzial co sie z nim dzieje?
  • 0
Sie skacze..Sie plywa..Bajerka jest..Cialko tez mam zajebiste

Koksiarz1418048738
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2811 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Tychy
  • Zainteresowania:Sport, komputery, kulturystyka

Napisano Ponad rok temu

Re: filmy z kulturystami
ja tez chcialem film i nikt sie nieodezwal :(
  • 0
Dla świata możesz być nikim, dla kogoś całym światem...
Nawet gdyby mnie atakowało miliony ludzi to ja nadal będę trwał przy swoim i udeżał z podwójną siłą

WBD

    ziomal

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4088 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:pół­-światek
  • Zainteresowania:(: Cezar Project :)

Napisano Ponad rok temu

Re: filmy z kulturystami
Ponoć na olympii ważył tylko 140-150kg, a wcześniej 195kg! Musiał się rzeźbić, co nie?
  • 0

avanger
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3006 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Zainteresowania:kobiety %-)

Napisano Ponad rok temu

Re: filmy z kulturystami
ja slyszalem o wadze 180kg (przy 187cm wzrostu.... i w klacie 180cm :boje: ).,.................
  • 0
nawet najtwardsi maja chwile kiedy potrzebuja kleknac...
Daj mi, Panie, mestwo, abym chcial zmienic to, co mozliwe. Daj mi cierpliwosc, abym potrafil zniesc to, czego zmienic nie moge. Daj mi tez rozum, abym umial odroznic jedno od drugiego.

dla wlasnego dobra czytajcie regulamin !! nieznajomosc nie usprawiedliwia wykroczen;
regulamin forum odzywianie: [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]



Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017 : 2018 : 2019