Skocz do zawartości


Zdjęcie

Kulturystyka Naturalna Cz2


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

Haroldek48
  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 4051 postów
  • Pomógł: 147
513
Wyśmienita
  • Lokalizacja:Dabrowa Gornicza
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Wielki Mistrz, Iron Guru Vince, Gironda, Wyznaczył droge Która zamierzam, iść..
    nikt nie mówił że będzie Łatwo!!
  • Staż [miesiące]:Od 2000 roku
  • Wzrost [cm]:175
  • Biceps [cm] :48
  • Klatka piersiowa [cm]:128
  • Pas [cm]:84
  • Udo [cm]:67
  • Przysiad [kg]:170 x 2
  • Wyciskanie [kg]:140x2/ 120x 6/
  • Martwy ciąg [kg]:220x 3 / 240kg x1
  • Waga [kg]:86

Napisano Rok temu

Kulturystyka Naturalna Cz2
Kulturystyka Naturalna Cz2...
Jak, sie dowiedzielismy z czesci pierwszej, powinno nam zalezec, na ogolnej, masie, nie masie, bicepsa, czy klaty, Dopiero z czasem, mozemy, sie zastanawiac nad detalami, i zastosowac, cwiczenia ktore, uderza w konkretny, obszar naszego, umiesnienia..
I dołożyć do naszych złotych ćwiczeń, jakieś cwiczenia, izolacyjne.
Podsumowujac jako poczatkujacy, ukladamy trening, ktory sklada sie z cwiczen zlotych I rozdzielamy, je na 2-3 dni w tygodniu, jak, polaczymy te cwiczenia, to juz daje, wam do wyboru, Jak juz napisalem kazdy musi, poznac swoj, organizm..

Cwiczenia, powinny być robione, z idealną technika, metoda ramp, nie, napisze tu ile, powinno być serii, w danym cwiczeniu,to poniekond zależy, od naszych, aktulalnych możliwości, w danym dniu, raz będzie to kilka a raz, kilkanaście serii, rampe, rozpoczynamy zawsze, od 50% możliwości, na danej liczbie powtorzen, dajmy, na to nasz max, dla 5 powtorzen, w przysiadach wynosi, 100kg, a naszym, celem jest rampa 5 ciu powtorzen, to nasz trening, zaczniemy od 50kg ( 50% ze 100kg)
I co serię, dodajemy kilka, kg za każdym, razem robiac założone 5 powtorzen, i robimy, do momentu, gdy już nie uda, nam zrobić się założonej, liczby powtorzen, wtedy możemy, odjąć - 20-30 % i zrobić, jedną lub dwie seriie, na maxa w celu, uzyskania lepszej, " pompy, treningowej"
  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

2 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017