Skocz do zawartości


Zdjęcie

PANTEON MISTRZÓW V- AMATORSKIE MMA I SUBMISSION


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

budo_mmapoznan
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 159 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Poznań
  • Zainteresowania:BJJ/MMA

Napisano Ponad rok temu

PANTEON MISTRZÓW V- AMATORSKIE MMA I SUBMISSION
Panteon Mistrzów 4 przepisy

Panteon Mistrzów IV- Zawody Amatorskiego MMA i Submission Fighting Termin: 16-17 listopada 2013 roku: - 16 listopada 2013r. - zawody amatorskiego MMA oraz wybrane walki finałowe Turnieju Full Contact Adult podczas gali Night of Champions 6. - 17 listopada 2013 r-zawody submission dla dzieci,młodzieży i dorosłych Organizator: MMA Poznań Gold Team-Paweł Jóźwiak Samolewski GYM-Grzegorz Samolewski Polska Federacja Triarii Tactical Combat System Polska Akademia Krav maga-Paweł Jóźwiak Miejsce: Poznań, Hala City Zen (AWF), ul. Droga Dębińska 10 C.
Rejestracja i zapisy: od 15.10.2013r do 10.11.2013r
Proszę zgłaszać się na zawody pod:
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
UWAGA! Zapisy po terminie 10.11.2013 r. wpisowe 120 zł telefonicznie pod 509895141 Wpisowe oraz termin wpłaty: Opłata startowa wynosi 60 zł od każdego zawodnika (dowolna kategoria) za start w zawodach Submission i 60 zł za start w zawodach MMA. Opłatę startową należy wpłacać w dniu zawodów przy weryfikacji i ważeniu Zawodników. Harmonogram: -09:00-10:00 weryfikacja zawodników -10:30-16:30 walki FORMUŁY WALK MMA: 1. PIERWSZY KROK – pojedyncze walki MMA dla zawodników, którzy nigdy wcześniej nie walczyli w żadnej walce MMA (ograniczona formuła - Kadet, Junior, Adult, Masters i Senior). 2. WALKI POCZĄTKUJĄCYCH – pojedyncze walki MMA dla zawodników, którzy stoczyli już wcześniej od 1 do 3 walk amatorskich MMA (ograniczona formuła – Kadet, Junior, Adult, Masters i Senior) 4. TURNIEJ OGRANICZONA FORMUŁA – turniej walk MMA dla zawodników, którzy stoczyli już wcześniej przynajmniej 4 lub więcej walk w amatorskim MMA (Adult, Masters i Senior) 5. TURNIEJ FULL CONTACT – turniej walk MMA dla zawodników (Adult, Masters i Senior): - amatorów, którzy stoczyli już wcześniej przynajmniej 4 lub więcej walk amatorskich MMA, - zawodowców, którzy stoczyli już wcześniej do 4 (1, 2, 3 lub 4) walk zawodowych MMA. WALKI ODBYWAĆ SIĘ BĘDĄ NA MATACH TATAMI oraz w Klatce MMA Plan zawodów: Szczegółowy plan zawodów zostanie podany 14 listopada 2013r na stronie [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników] Kategorie wiekowe: Kategorie dzieci zostaną ustalone na podstawie wieku i wagi Dzieci: 4-15 lat (roczniki 2009 -1998) Juniorzy: 16-17 lat (roczniki 1997 -1996)
Adult: 18-29 lat (roczniki 1984 -1995) Master: 30-35 lat (roczniki 1983 -1978) Senior1: 36-40 lat (roczniki 1977-1973) Senior2: 40-45 lat (roczniki 1972 -1968) ` Kategorie wiekowe dla MMA: - Kadeci wiek 13-15 lat (rocznik 2000-1998) - Juniorzy wiek 16-17 lat (rocznik 1997-1995) - Adult wiek 18-30 lat (rocznik 1994-1983) -Masters od 30-35 lat -senior od 35 lat CZAS WALKI MMA: - PIERWSZY KROK, WALKI POCZĄTKUJĄCYCH: KADET I JUNIOR - 1 RUNDA 3 MINUTY, ADULT, MASTERS I SENIOR – 1 RUNDA x 4 MINUTY - TURNIEJ OGRANICZONA FORMULA (ADULT MASTERS I SENIOR)– 1 RUNDA x 5 MINUT - TURNIEJ FULL CONTACT (ADULT, MASTERS I SENIOR)– 2 RUNDY x 3 MINUTY STRÓJ I SPRZĘT ZAWODNIKA: Zawodnicy walczą na boso, w krótkich spodenkach do MMA lub MuayThai, bez koszulek dozwolony jest rashguard. Zawodnicy walczą w ochraniaczach piszczeli, ochraniaczach na zęby, ochraniaczach krocza (suspensor), kaskach bokserskich i rękawicach do MMA. Kaski bokserskie i rękawice zapewnia Organizator. Zawodnik zabiera ze sobą na zawody: ochraniacze piszczeli, ochraniacz zębów i krocza. Istnieje możliwość walki we własnym kasku (po uprzednim powiadomieniu o tym fakcie sędziego głównego – w celu weryfikacji i akceptacji sprzętu). Czas trwania walk submission:  Dzieci – 4 min.  Juniorzy – 5 min.  Adult: - Białe i niebieskie pasy – 5 min. - Purpurowe pasy – 6 min. - ELITA – 7 min.  Senior i master – 5 min.  Kobiety: - Białe pasy – 5 min. - Elita (wszystkie kolorowe) – 7 min. Kategorie wagowe MMA i submission są takie same: Adult: białe, niebieskie i purpurowe pasy:  58 kg  64 kg  70 kg  76 kg  82 kg  88 kg  94 kg  100 kg  +100 kg Adult: ELITA (brązowe i czarne pasy):
 58 kg  64 kg  70 kg  76 kg  82 kg  88 kg  +88 kg Juniorzy:  58 kg  64 kg  70 kg  76 kg  82 kg  88 kg  +88 kg Kobiety:  60 kg  +60 kg Senior i master:  kategorie zostaną podane po zakończeniu rejestracji Weryfikacja:  Weryfikacja odbywa się podczas ważenia Zawodników.  Przy weryfikacji Zawodnik okazuje: dowód osobisty, ważne badania lekarskie wydane przez lekarza medycyny sportowej, ubezpieczenie NNW na czas trwania zawodów, zgodę rodziców na start w zawodach (juniorzy, kadeci i dzieci) oraz uiszcza opłatę startową. UWAGA! Jeżeli Zawodnik nie okaże któregoś z wyżej wymienionych dokumentów lub nie uiści opłaty startowej nie zostanie dopuszczony do startu w zawodach.  Uwaga! W przypadku, gdy w danej kategorii liczba startujących zawodników nie wyniesie 3 organizator może połączyć tę kategorię wagową z niższą lub wyższą.  Zawody Submission Wrestling odbędą się zgodnie z regulaminem CBJJ (poza elementami różniącymi się, które są przedstawione na tej stronie).  Zawody MMA odbędą się zgodnie z regulaminem zawodów, który znajduje się poniżej: Regulamin dla dzieci: - Dzieci od 4-12 lat:  kategorie dla dzieci zostaną podane po zakończeniu rejestracji  czas walki 4 min Punkty:  2 pkt – obalenia,sweep,kolano na brzuch  3 pkt – przejście gardy  4 pkt – dosiad i plecy  Ippon – kończy walkę trzymanie 30 sekund  1 pkt – trzymanie przez 10 sekund  Dzieci od 13-15 lat zgodnie z regulaminem CBJJ Przepisy MMA: -PIERWSZY KROK i WALKI POCZATKUJACYCH: Dozwolone techniki:
1) wszystkie kopnięcia. 2) Wszystkie uderzenia rękoma 3) Uderzenia łokciem na tułów ręce i nogi 4) Wszystkie sprowadzenia do parteru za wyjątkiem takich,po których przeciwnik laduje na głowie. 5) Po sprowadzeniu walki do parteru lub gdy zawodnik ma 3 lub więcej punktów podparcia nie wolno uderzać na głowę. 6) Dozwolona jest każda dźwignia na bark, łokieć, nadgarstek, dźwignia prosta na staw skokowy (taktarow) Niedozwolone techniki: -wszelkie kopnięcia na przeciwnika dotykającego powierzchni maty jakąkolwiek częścią ciała poza stopami. -dźwignie na kark i dźwignie na stopę (skrętówki). -uderzenia kolanami i łokciami na głowę -uderzenia głową -uderzenia na krocze, szyje, obojczyk oraz tył głowy -kopanie głowy leżącego lub klęczącego przeciwnika -dźwignie na małe stawy -przytrzymywanie ubrania lub rękawic przeciwnika -rozbijanie przeciwnika o matę (slamy) -uderzenia dłonią otwartą,bądź kantem dłoni -dzwignie na kręgosłup,na mniej niż 4 stawy paliczkowe - OGRANICZONA FORMUŁA (KADET, JUNIOR, ADULT, MASTERS, SENIOR) , TURNIEJ OGRANICZONA FORUŁA (ADULT, MASTERS, SENIOR): Dozwolone miejsca trafień: 1.Głowa: twarz, boki (tylko w stójce), Tułów: przód i boki, Nogi i Ręce z wyłączeniem stawów Niedozwolone miejsca trafień: 1.Góra głowy, tył głowy, tył tułowia, nerki, kręgosłup, kark, krocze, szyja, stawy. a) Techniki dozwolone: - Kopnięcia stopą, piszczelem, kolanem: proste, boczne, okrężne, ukośne, zahaczające, po obrocie, opadające, z wyskoku, frontalne. - Ciosy ręczne: proste, z dołu (haki), sierpowe, młotkowe, po obrocie. - Wszelkie sprowadzenia do parteru za wyjątkiem takich, po których przeciwnik ląduje na głowie. - Po sprowadzeniu walki do parteru dozwolone są: - wszystkie uderzenia pięścią na tułów i nogi - kopnięcia stopą i piszczelą w nogi i tułów - kopnięcia kolanem w tułów i nogi – Uderzenia łokciami na tułów i nogi,- Każda dźwignia na bark, łokieć, nadgarstek. - Duszenia - Leżący zawodnik może kopać i uderzać stojącego w nogi, tułów, ręce za wyjątkiem stref zakazanych. B) Techniki niedozwolone: - uderzenia rękami na głowę w parterze, - uderzenia łokciami na głowę w parterze i stójce. - wszystkie dźwignie na nogi - uderzanie głową - uderzenia kolanami i kopanie nogą na głowę (soccerkick i stomp) w parterze, gdy przeciwnik ma 3 lub więcej punktów podparcia. -- uderzenia i kopnięcia na stawy. - dźwignie: na kręgosłup - wszystkie rzuty, po których przeciwnik ląduje na głowie - podnoszenie przeciwnika z parteru, kiedy ten ma założona technikę kończącą i rozbijanie go o matę powyżej linii bioder (slum). - każdy atak na oczy - gryzienie szarpanie lub pociąganie za włosy - zahaczanie (polega na zrobieniu "haka" z palca bądź z kilku palców i włożeniu ich do ust przeciwnika, a następnie ciągnięciu) - bezpośredni atak na górę głowy i tył głowy, tył tułowia, nerki, kręgosłup, kark, krocze, szyja, stawy - uderzenie w gardło, oraz łapanie tchawicy - szczypanie, drapanie, plucie, itp. - kopanie piętami po nerkach - dźwignie za małe stawy (np. palce) - wyrzucanie przeciwnika poza ring lub matę - wkładanie palców w otwarte rany przeciwnika - przytrzymywanie spodenek lub rękawic przeciwnika - używanie wulgaryzmów w trakcie walki - atak podczas przerwy i po gongu - atak na przeciwnika pod ochroną sędziego - świadome lekceważenie przepisów i instrukcji sędziego - uporczywe unikanie kontaktu z przeciwnikiem - symulowanie kontuzji , celowe opóźnianie walki, chwytanie. - upadanie bez wyraźnej przyczyny
- atakowanie po komendzie „ STOP „ ( zawodnik musi wykonać krok w tył) - FORMUŁA FULL CONTACT (TURNIEJ FULL CONTACT – ADULT, MASTERS, SENIOR): a) Techniki dozwolone: - Kopnięcia stopą, piszczelem, kolanem: proste, boczne, okrężne, ukośne, zahaczające, po obrocie, opadające, z wyskoku, frontalne. - Ciosy ręczne: proste, z dołu (haki), sierpowe, młotkowe, po obrocie. - Wszelkie sprowadzenia do parteru za wyjątkiem takich, po których przeciwnik ląduje na głowie. - Po sprowadzeniu walki do parteru dozwolone są: - wszystkie uderzenia pięścią na głowę, tułów i nogi - kopnięcia stopą i piszczelą w nogi i tułów - kopnięcia kolanem w tułów i nogi – Uderzenia łokciami na tułów i nogi, - Każda dźwignia na bark, łokieć, nadgarstek. - Duszenia - Leżący zawodnik może kopać i uderzać stojącego w nogi, tułów, ręce za wyjątkiem stref zakazanych. B) Techniki niedozwolone: - uderzenia łokciami na głowę w parterze i stójce. - ciosy ręczne : przedramieniem, dłonią otwartą bądź kantem dłoni - wszystkie dźwignie na nogi - dźwignie: na kręgosłup - uderzanie głową - uderzenia kolanami i kopanie nogą na głowę (soccerkick i stomp) w parterze, gdy przeciwnik ma 3 lub więcej punktów podparcia. - uderzenia i kopnięcia na stawy. - wszystkie rzuty, po których przeciwnik ląduje na głowie - podnoszenie przeciwnika z parteru, kiedy ten ma założona technikę kończącą i rozbijanie go o matę powyżej linii bioder (slum). - każdy atak na oczy - gryzienie szarpanie lub pociąganie za włosy - zahaczanie (polega na zrobieniu "haka" z palca bądź z kilku palców i włożeniu ich do ust przeciwnika, a następnie ciągnięciu) - bezpośredni atak na górę głowy i tył głowy, tył tułowia, nerki, kręgosłup, kark, krocze, szyja, stawy - uderzenie w gardło, oraz łapanie tchawicy - szczypanie, drapanie, plucie, itp. - kopanie piętami po nerkach - dźwignie za małe stawy (np. palce) - wyrzucanie przeciwnika poza ring lub matę - wkładanie palców w otwarte rany przeciwnika - przytrzymywanie spodenek lub rękawic przeciwnika - używanie wulgaryzmów w trakcie walki - atak podczas przerwy, po gongu i atakowanie po komendzie „ STOP „ ( zawodnik musi wykonać krok w tył) - atak na przeciwnika pod ochroną sędziego - świadome lekceważenie przepisów i instrukcji sędziego - uporczywe unikanie kontaktu z przeciwnikiem .
  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017 : 2018 : 2019 : 2020 : 2021 : 2022 : 2023 : 2024