Jaka szkołę MT w krakowie polecacie?
Napisano Ponad rok temu
Od października zaczynam studia w krakowie i chciałbym w wolnej chwili uczyć się MT. Dodam że jestem początkującym, 60kg /175cm. Mam następujące pytanie... Jaka szkoła byłaby najlepsza dla mnie i jakie są ceny kursów
pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi:)
wilku_88
Napisano Ponad rok temu
W Podgorzu na ul. Zmoyskiego jest szkola Ronin P.Piotra Ochniowskiego.Koszt miesiecznie chyba 100 zl o ile sie nic nie zmienilo.Niby duzo ale za ta cene mozesz chodzic na grupe poczatkujaca i zaawansowana o ile bedziesz mial sile /checi
w Nowej Hucie w Czyzynach na os.Albertynskim jest Klub Target .Cena zajec 70 zl miesiecznie +przy zapisie 50 zl na roczne ubezpieczenie. Chyba treningi prowadzone sa dodatkowo jeszcze na os.Teatralnym w budynku dawnego kina Swit.
Srodmiescie-ul.Lea (rejon ul.Krolewskiej i okolice AGH ) szkola Raczdam P.Rafala Szlachty.90zl za miesiac.
Napisano Ponad rok temu
Jest tam też sekcja Oyama Karate
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
będę mieszkał w dzielnicy zwierzyniec. są w tych okolicach jakieś dobre szkoły?
pozdrawiam wilku_88
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
dobrze że nie muszę się martwić o poziom . tito_ortiz może powiesz coś więcej na temat tej szkoły?? bo widzę że zorientowany jesteś . Jakie są sekcje ile mają członków itp. z góry dzięki.
wilku_88
Napisano Ponad rok temu
Sekcja jest tylko jedna - Muay Thai. W tym się specjalizują. Zazwyczaj są dwie grupy początkujące i jedna zaawansowana plus zawodnicy.Jakie są sekcje...
W porywach około 150 osób.... ile mają członków...
Napisano Ponad rok temu
witam
dobrze że nie muszę się martwić o poziom . tito_ortiz może powiesz coś więcej na temat tej szkoły?? bo widzę że zorientowany jesteś . Jakie są sekcje ile mają członków itp. z góry dzięki.
wilku_88