Skocz do zawartości


Zdjęcie

Style zewnętrzne?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

budo_kazelot
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano Ponad rok temu

Style zewnętrzne?
Witam.
Jestem zupełnie zielony jeżeli chodzi o Kung Fu i jego odmiany. Przeczytałem prawie cały dział na tym forum i jestem tak skołowany, że potrzebuję Waszej rady. Nie chciałbym żeby ktoś od razu odsyłał mnie do opcji "szukaj" bo tego już używałem poza tym postów jest tak dużo, że trudno ogarnąć temat... tym bardziej, że większość z Was stosuje skróty, które nie każdy początkujący zna :-) Chodzi mi o styl charakteryzujący się siłowymi, intensywnymi metodami treningowymi i ofensywnymi te­chnikami walki. Z tego co udało mi się doczytać to jest to styl zewnętrzny tylko jaki konkretnie styl wybrać, oczywiście takie które można trenować w Polsce. Tutaj bym oczekiwał na jakieś propozycje z Waszej strony. Wystarczą mi zwykłe hasła a dalej już sobie poszukam ale jeśli ktoś będzie miał ochotę rozwinąć temat będę wdzięczny :)

... acha znalazłem gdzieś takie przykłady styli zewnętrznych:

Pan Tzi Chuan /Styl Ciągłego Ataku/
Mi Zhong Chuan /Sztuka Labiryntu/
Tang Lang Pai /Styl Modlącej się Modliszki/
Hou Chuan /Styl Małpy/
Zui Chuan /Styl Pijanego/
Shi He Chuan /Styl Białego Żurawia/
Mei Hua Chuan /Styl Kwitnącej Śliwy/

Może ktoś będzie miał coś do powiedzenia na temat lub się z którymś zetknął... a moze jakiś link... :)
Będę wdzięczny za nie mieszanie z błotem :oops:
  • 0

budo_czarny_tygrys
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 620 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Zainteresowania:MMA

Napisano Ponad rok temu

Re: Style zewnętrzne?
Style tygrysa są z zasady siłowe...
Hung Gar, Hu Lung Pai itp. Poszukaj w necie ;) .
  • 0

budo_skiper
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1052 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Poznań

Napisano Ponad rok temu

Re: Style zewnętrzne?