Napisano Ponad rok temu
Re: Martial Combat
Wyjaśnienia do gry
Jak wzrost i waga oddziałuje na mojego wojownika?
Wzrost niema narazie żadnego wpływu na wojownika.Aktualnie to tylko opisowy czynnik dla wojownika. Chociaż w przyszłości planujemy zrobić żeby miał wpływ na wojowniak
Waga natomiast ma wpływ na niego.Ciężki wojownik w walce skłania się, by uderzyć twardziej i mniej zostać dotknięty przez ataki lżejszego wojownika, dostaje się powiększenie do jego Power i Toughness. Natomiast lżejszy wojownik skłania się, by być szybszymj i mocniej uderzyć, wzrasta mu Agility i jego całkowitej premia obrony
Typy ataków:
Punch -udeżenie kick- kopnięcie throw-rzucanie, powalanie hold- chwyt
Każdy ze styli walki ma jakiś bonus do typów ataku np.
muay thai- Punch +3 Kick +2 Throw 0 Hold 0
shootfighting- Punch +1 Kick +1 Throw 0 Hold +3
BJJ - Punch +1 Kick 0 Throw +1 Hold +3
Najważniejsze zdolności i ich funkcje
Power- siła
Toughness - wytrzymałość, twardosc
Agility- zwinność, ruchliwość
Aggressiveness- agresywność, napastliwość
Fitness- kondycja, sprawność
Power
atak, uszkodzenie atakiem, utrzymanie chwytu, uszkodzenie chwytem
Smarts
zasięg, obrona, utrzymanie chwytu, ucieczka(wyjście)
Toughness
Punkty zdrowia, redukcja uszkodzenia
Agility
inicjatywa, atak , obrona , ucieczka(wyjście)
Aggressiveness
inicjatywa,zasięg, atak
Fitness
redukcja uszkodzenia, Punkty zdrowia
Zauważ: Różnica między Toughness i Fitness jest tym Toughness daje więcej punktów zdrowia ale mniej redukcji uszkodzenia, kiedy Fitness daje więcejredukcji uszkodzenia ale mniej punktów zdrowia
definicja tych wyrazów:
inicjatywa-sprawdza przeciwnika i widzi który fajter wykona atak pierwszy
obliczenie-Agility, Aggressiveness
zasięg-kontroluje akcje ataku(pierwsza akcja ataku)
obliczenie-Smarts, Aggressiveness
atak-udeżenie, kopnięcie rzu i chwyt ataki
obliczenie-Attack Type, Power, Agility, Aggressiveness
obrona-Zdolnośćfajtera, by zmusić jego przeciwnika do zrezygnowania(odpuszczenia) z ataku.
obliczenia-Smarts, Agility, Defenders Attack Type score in Attackers attack action
uszkodzenie- szkoda wyżądzona przeciwnikowi z naszego ataku.
obliczenie-Attack Type, Power.
utrzymanie chwytu- zdolność by utrzymać chwyt i żeby następnie chwyt odniusł sukces(powiudł się atak)
obliczenie-Power, Smarts, Hold (Attack Type)
ucieczka(wydostanie się)- zdolność fajtera by rozbić chwyt(uwolnić się od niego)
obliczanie-: Smarts, Agility, Defenders Hold score
uszkodzenie utrzymaniem chwytu- szkoda wyżądzona przeciwnikowi zaatakowaniem chwytem który został utrzymany jedną runde.
obliczenie- Hold, Power
punkty zdrowia- całkowiat szkoda jakiej fajter może obprzeć się zanim przegra walke
obliczanie-Toughness, Fitness
redukcja uszkodzenia- zdolność fajteraby zbyć się szkody wyżądzonej atakiem( znaczy się wyjść cało z ataku)
obliczenie-Fitness, Toughness
Strategia
Strategia jest jak twoje czyny wojownika w ringu. On walczy ofensywnie, defensywnie albo on jest technicznym wojownikiem. Ofensywni wojownicy skłaniają się, by być agresywniejszy, techniczni wojownicy ciężko pracować w wykorzystywaniu najlepszych umiejętności i Defensive wojownicy skłaniają się, by użyć ich umiejętności w próbie, by uniknąć dostawania uderzenia, wybierając spróbować i zdzierać przeciwnika. Procent ataku jest odbiciem jak często ty ‘ chcieć" zaatakować używanie określonego stylu.
Ofensywny Fighters będzie usiłował wziąć walkę w swoje ręce.
Ich agresywny styl ataku pozwala im kontrolują walkę lepiej. Oni częściej atakują po pierwsze i są lepiej zdolni, by dyktować jaki zasięg ataku jest użyty.
Techniczny Fighters czekają na moment otwarcia i starają się to wykożystać.
Oni nie kontrolują walki także ale wykorzystują moment na najlepszy ich atak ich robią to.
Obronni Fighters skoncentrują się na powstrzymywaniu przeciwnika od uderzania ich.
Oni nie skontrolują walki i ich ataki nie będą takie dobre ale oni twardziej uderzają.
Ustawienie w strategi np. kopnięc na 100% nieoznacza że niebędziesz udeżał. Dlaczego?
Oznacza że jest to preferowany przez twego fajtera typ ataku.
Jeden zawodnik jest atakujący drugi broniący, jęsli zawodnik atakujący wygrywa Check Range (opanowanie asięgu) atakuje w preferowanym atak (w tym w którym ma najwięcej procent) a jeśli gubi się w ataku to jest zmuszony by zaatakować przypadkowym atakiem
Pojedynki
czy można wyzywać do pojedynku innych fajterów?
można jednak są ograniczenia:
-nie można wyzywać własnych fajterów
-Nie możesz wyzwać aktualnego World Champion League. W dodatku , aktualny World Champion League nie może wyzwać kogoś
-początkujący wyzywać tylko początkujących
niepoczątkujący mogą wyzywać tylko niepoczątkujących
-Nie możesz wyzwać fajtera, który aktualnie ma zaplanowane, by walczyć World Champion Class
Jedno wyzwanie przyjęte sprawia że inne wyzwania zostają usunięte
A więc jak wyzwać kogoś:
w menu wybieramy Fighter Challenges tam jęsli jesteśmy początkujjącymi dajemy na samym dole na Issue A New Rookie Challenge tam wyzywamy fajtera jeśli zaakceptuje wyzwanie to będziemy z nim walczyć . W menu w Fighter Challenges są napisane kto wyzwa kogo a niżej czy wyzwanie zostało przyjęte. A jeśli ktoś nas wyzywa to w Stable pod nazwiskiem naszego fajtera będzie pisało na niebiesko że ktośtam wyzywa cie na pojedynek . żeby zaakceptować wyzwanie trzeba wejść do działu Fighter Challenges i tam w tabeli przy wyzwanie twego zawodnika przez kogoś zaznaczamy w Choose i dajemy akceptuj albo odżuć wyzwanie.
Zawodnik może zatrudnić sobie trenera, cut mana i corner mana.
cut man - odpowiedzialny jest za zmniejszenie czasu kontuzji, od jego poziomu zależy o ile zmniejszy ten czas
jeśli cut mana zatrudniasz dopiero po nabyciu kontuzji to niemasz z tego żadnych kożyści, musi być na liście płac przed nabyciem kontuzji
Corner man
junior corner pomaga ci sie uczyć co zrobiłeś dobrze w walce. Dostajesz podwujne punkty od wygranej. nie podwaja premi doświadczenia od wygrania trzech walk z rzędu . Koszt to 1400.00 na walce
senior corner uczy cie zo zrobiłeś źle i co dobrze podczas walki. Dostajemy podwujne punkty doświadczenia za wygraną tak jak u juniora, ale dodatkowo otrzymujemy 0.5 exp za przegraną walkę. Kosztuje 180000 na walce
Następna część za pół godz.