Martial Combat
Napisano Ponad rok temu
Takze chcialbym sie dolaczyc do Vortal Budo Crazy Team (juz zlozylem podanie ;-) , xywa w grze, to Shen Loo, a moi bohaterowie :
Chong Smiercionosny
i
Bobek Obiryj
Pozdro
Napisano Ponad rok temu
Anzelmo 'Skurwy Syn' Muczogrande (Muay Thai)
Wiesiek 'Postrach Emeryta' Brekdens (Boks)
Napisano Ponad rok temu
P.S. Przyjmijcie Kornika do VBCT
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Jak wzrost i waga oddziałuje na mojego wojownika?
Wzrost niema narazie żadnego wpływu na wojownika.Aktualnie to tylko opisowy czynnik dla wojownika. Chociaż w przyszłości planujemy zrobić żeby miał wpływ na wojowniak
Waga natomiast ma wpływ na niego.Ciężki wojownik w walce skłania się, by uderzyć twardziej i mniej zostać dotknięty przez ataki lżejszego wojownika, dostaje się powiększenie do jego Power i Toughness. Natomiast lżejszy wojownik skłania się, by być szybszymj i mocniej uderzyć, wzrasta mu Agility i jego całkowitej premia obrony
Typy ataków:
Punch -udeżenie kick- kopnięcie throw-rzucanie, powalanie hold- chwyt
Każdy ze styli walki ma jakiś bonus do typów ataku np.
muay thai- Punch +3 Kick +2 Throw 0 Hold 0
shootfighting- Punch +1 Kick +1 Throw 0 Hold +3
BJJ - Punch +1 Kick 0 Throw +1 Hold +3
Najważniejsze zdolności i ich funkcje
Power- siła
Toughness - wytrzymałość, twardosc
Agility- zwinność, ruchliwość
Aggressiveness- agresywność, napastliwość
Fitness- kondycja, sprawność
Power
atak, uszkodzenie atakiem, utrzymanie chwytu, uszkodzenie chwytem
Smarts
zasięg, obrona, utrzymanie chwytu, ucieczka(wyjście)
Toughness
Punkty zdrowia, redukcja uszkodzenia
Agility
inicjatywa, atak , obrona , ucieczka(wyjście)
Aggressiveness
inicjatywa,zasięg, atak
Fitness
redukcja uszkodzenia, Punkty zdrowia
Zauważ: Różnica między Toughness i Fitness jest tym Toughness daje więcej punktów zdrowia ale mniej redukcji uszkodzenia, kiedy Fitness daje więcejredukcji uszkodzenia ale mniej punktów zdrowia
definicja tych wyrazów:
inicjatywa-sprawdza przeciwnika i widzi który fajter wykona atak pierwszy
obliczenie-Agility, Aggressiveness
zasięg-kontroluje akcje ataku(pierwsza akcja ataku)
obliczenie-Smarts, Aggressiveness
atak-udeżenie, kopnięcie rzu i chwyt ataki
obliczenie-Attack Type, Power, Agility, Aggressiveness
obrona-Zdolnośćfajtera, by zmusić jego przeciwnika do zrezygnowania(odpuszczenia) z ataku.
obliczenia-Smarts, Agility, Defenders Attack Type score in Attackers attack action
uszkodzenie- szkoda wyżądzona przeciwnikowi z naszego ataku.
obliczenie-Attack Type, Power.
utrzymanie chwytu- zdolność by utrzymać chwyt i żeby następnie chwyt odniusł sukces(powiudł się atak)
obliczenie-Power, Smarts, Hold (Attack Type)
ucieczka(wydostanie się)- zdolność fajtera by rozbić chwyt(uwolnić się od niego)
obliczanie-: Smarts, Agility, Defenders Hold score
uszkodzenie utrzymaniem chwytu- szkoda wyżądzona przeciwnikowi zaatakowaniem chwytem który został utrzymany jedną runde.
obliczenie- Hold, Power
punkty zdrowia- całkowiat szkoda jakiej fajter może obprzeć się zanim przegra walke
obliczanie-Toughness, Fitness
redukcja uszkodzenia- zdolność fajteraby zbyć się szkody wyżądzonej atakiem( znaczy się wyjść cało z ataku)
obliczenie-Fitness, Toughness
Strategia
Strategia jest jak twoje czyny wojownika w ringu. On walczy ofensywnie, defensywnie albo on jest technicznym wojownikiem. Ofensywni wojownicy skłaniają się, by być agresywniejszy, techniczni wojownicy ciężko pracować w wykorzystywaniu najlepszych umiejętności i Defensive wojownicy skłaniają się, by użyć ich umiejętności w próbie, by uniknąć dostawania uderzenia, wybierając spróbować i zdzierać przeciwnika. Procent ataku jest odbiciem jak często ty ‘ chcieć" zaatakować używanie określonego stylu.
Ofensywny Fighters będzie usiłował wziąć walkę w swoje ręce.
Ich agresywny styl ataku pozwala im kontrolują walkę lepiej. Oni częściej atakują po pierwsze i są lepiej zdolni, by dyktować jaki zasięg ataku jest użyty.
Techniczny Fighters czekają na moment otwarcia i starają się to wykożystać.
Oni nie kontrolują walki także ale wykorzystują moment na najlepszy ich atak ich robią to.
Obronni Fighters skoncentrują się na powstrzymywaniu przeciwnika od uderzania ich.
Oni nie skontrolują walki i ich ataki nie będą takie dobre ale oni twardziej uderzają.
Ustawienie w strategi np. kopnięc na 100% nieoznacza że niebędziesz udeżał. Dlaczego?
Oznacza że jest to preferowany przez twego fajtera typ ataku.
Jeden zawodnik jest atakujący drugi broniący, jęsli zawodnik atakujący wygrywa Check Range (opanowanie asięgu) atakuje w preferowanym atak (w tym w którym ma najwięcej procent) a jeśli gubi się w ataku to jest zmuszony by zaatakować przypadkowym atakiem
Pojedynki
czy można wyzywać do pojedynku innych fajterów?
można jednak są ograniczenia:
-nie można wyzywać własnych fajterów
-Nie możesz wyzwać aktualnego World Champion League. W dodatku , aktualny World Champion League nie może wyzwać kogoś
-początkujący wyzywać tylko początkujących
niepoczątkujący mogą wyzywać tylko niepoczątkujących
-Nie możesz wyzwać fajtera, który aktualnie ma zaplanowane, by walczyć World Champion Class
Jedno wyzwanie przyjęte sprawia że inne wyzwania zostają usunięte
A więc jak wyzwać kogoś:
w menu wybieramy Fighter Challenges tam jęsli jesteśmy początkujjącymi dajemy na samym dole na Issue A New Rookie Challenge tam wyzywamy fajtera jeśli zaakceptuje wyzwanie to będziemy z nim walczyć . W menu w Fighter Challenges są napisane kto wyzwa kogo a niżej czy wyzwanie zostało przyjęte. A jeśli ktoś nas wyzywa to w Stable pod nazwiskiem naszego fajtera będzie pisało na niebiesko że ktośtam wyzywa cie na pojedynek . żeby zaakceptować wyzwanie trzeba wejść do działu Fighter Challenges i tam w tabeli przy wyzwanie twego zawodnika przez kogoś zaznaczamy w Choose i dajemy akceptuj albo odżuć wyzwanie.
Zawodnik może zatrudnić sobie trenera, cut mana i corner mana.
cut man - odpowiedzialny jest za zmniejszenie czasu kontuzji, od jego poziomu zależy o ile zmniejszy ten czas
jeśli cut mana zatrudniasz dopiero po nabyciu kontuzji to niemasz z tego żadnych kożyści, musi być na liście płac przed nabyciem kontuzji
Corner man
junior corner pomaga ci sie uczyć co zrobiłeś dobrze w walce. Dostajesz podwujne punkty od wygranej. nie podwaja premi doświadczenia od wygrania trzech walk z rzędu . Koszt to 1400.00 na walce
senior corner uczy cie zo zrobiłeś źle i co dobrze podczas walki. Dostajemy podwujne punkty doświadczenia za wygraną tak jak u juniora, ale dodatkowo otrzymujemy 0.5 exp za przegraną walkę. Kosztuje 180000 na walce
Następna część za pół godz.
Napisano Ponad rok temu
Debiutant który ma za sobą 10 walk awansuje z ligi początkującej (Rookie) do regularnej. Walki są planowane w lidze regularnej za ciebie, możesz walczyć z kimś z ligi o 5 miejsc wyżej lub 5 niżej. Jeśli będziesz często akceptował wyzwania , program planujący nie będzie usiłował zaplanować tobie walki z kim innym.
Zorganizowanie ligi
Są dwie grupy lig. Leagues debiutanta i Regular Leagues.
liga debiutanta
Wszyscy gracze zaczynają od Leagues Rookie. Następnie po stoczeniu 10 walk awansują do regular ligi (a więc fajter z w North American League Rookie będzie awansowany do jednego z North American Regional League)
Regularni Leagues
Fajter już z doświadczeniem ( z 10 albo więcej walkami) walczy w regularnych ligach.
Promowania i degradacje do regularnych lig zdarzają się raz na miesiąc na końcu miesiąca opartego na pozycjach fajtera.
Są 3 poziomów Regular lig.
W najlepszym poziomie jest World Class League. Ta liga jest mocną najlepszy 64 zaszeregowanych wojownikuw w grze.
Fajterzy z tej ligi mogą być zdegradowani do jednego z sześciu National Leagues (Africa, Asia, Europe, North America, Oceania i Ameryki Południowej)
National leagues może mieć 64 fajterów najlpszych dla tej grupy, z national league można awansować do World Class League lub zostać zdegradowanym do jednego z Regional Leagues w tej grupie(Na przykład: wojownik zdegradowany od European National League może zostać zdegradowany do Zjednoczonego Królestwa, France, albo Italy League)
A fajterzy z Regional league mogą awansować do National League
Wszystko to dieje sie na końcu miesiąca
W skrócie początkujący np. z South America Rooki leauge awansuje do Regional League jednej z ligi South Americy (np. Brazylia, chile, argentyna itd.) następnie z tej ligi może awansować może awansować do South America league a z tamtej do World league
Jeszcze małe wyjaśnienie do lig, np. Z oceania rookie league możesz awansujesz do np. Fiji leauge lub Australia league itp. natomiast nie możesz awansować do jakiejś europejskiej ligi, czy też afrykańskiej itp.
Walki odbywają sie :
W poniedziałek w nocy, zaczynają się o 4
W środę w nocy zaczynają się o 4
W piątek w nocy zaczynają się o 4
koszt bycia w zespole
Wojownicy, którzy są w zespole płacą 10% z pieniądzy z walki do zespołu. Pół z tego
przepada. A druga połowa jest dodana do
fundusze zespołu dla kupowania i utrzymywania wyposażenia zespołu.
Za to że jesteśmy w teamie możemy powiększa wyniki zdolności poprzez wyposażenie sprzętowe teamu.
Możemy brać udział w Turniejach zespołowych
Możemy sparować z czlonkami teamu
Każdy team ma formu na którym mogą zawodnicy sobie pomagać(dzielić się wskazówakami,) pytać się.
Co to są turnieje?
Turnieje są specjalnymi wydarzeniami w Martial Combat z grubsza raz na miesiąc. W turnieju zawodnik mający za sobą walki np. 0-2 może walczyć nawet z takim co ma walk 50-30
Sprzęt do teamu
Możesz tylko posiadać 1 gimnastyke. Jeśli już masz gimnastykę i kupujesz nowegą, zespół ruszy na nowej gimnastyce a stara gimnastyka odejdzie automatycznie. Gimnastyki nie kosztują niczego.W przeciwieństwie do innego wyposażenia, gimnastyka nie ma żadnej premii maksimum. Każdy fajter w zespole dostaje korzyść + 3 premii (nadal ograniczony przez numer walk, jak wyjaśnił poniżej).
Wyjaśnienie wyrażeń w tabeli ze sprzętem po koleji a więc:
wyposażenie(Equipment) - nazwa sprzętu
koszt (Cost) - cena sprzętu. Jednorazowy koszt.
utrzymanie (Maintenance) - koszt, by utrzymać wyposażenie. Ten koszt musi zostać zapłacony po każdej walce. Jeśli to nie jest zapłacone wyposażenie jest tracone.
przyniesie kożyść w (Benefit) - zdolność która jest powiękdzona przez używanie sprzętu
suma łączna punktów (Total)- tu pisze ile ten sprzęt dostarcza punktów. . Ta suma jest podzielona przez numer fajterów w zespole, by zdecydować jak dużą premie każdy wojownik dostanie. wyjaśnienie:
Free Weights dostarcza 5 punktów do Power. Jeśli mamy 5 fajterów każdy z nich otrzyma 1 punkt premi do Power((5 całkowitych punktów / 5 wojowników = 1 punktów dla wojownika). Jeśli jest natomiast 10 fajterów to każdy dostaje po 0.5 punktu premi do Power( 5 punktów/ 10 fajterów= 0.5 punktu na łeb)
Sprzętu łaczą sie by powiększyć max liczbe premi:
Np. team ma komplet Free Weights który dostarcza 5 punktów i Weight Bench który dostarcza 10 ptk. Łączna ich suma to 15 ptk. do Power. A wiec mając 10 fajterów każdy dostaje 1.5 premi do Power(15ptk/10 woj. =1.5 ptk.)
Max - w koluimnie oznacza maxymalną liczbe punktów jaką może otrzymać jeden fajter z tego sprzętu.
Np. Free Weights dostarcza 5 punktów , a max Power ma 1. Oznacza to że jeśli mamy 5 fajterów wtedy każdy otrzymuje 1 punkt premi( 5ptk/5 fajterów= 1ptk) Natomiast jeśli mamy 3 fajterów wtedy każdy z nich nadal otrzymuje 1ptk premi bo taki jest max tego sprzętu na łeb(5 punktów / 3 fajterów = 1.66 punktów dla fajtera. Ale maksimum, które to wyposażenie może dać dla każdego to jest 1 punkt więc premia jest zmniejszona.).
Jeśli sprzęty sie łaczą to znaczy:
Mamy Free Weights(5 pkt do Power, max jeden na łeb) i Weight Bench (10 pkt do Piower ,a max to 2 na łeb). Łącznie 15pkt. a max nadal wynośi 2. Mamy 10 fajterów każdu dostaje 1.5 pkt premi(15pkt/10 fajter=1.5 pkt premi czyli otrzymuje pełną premie , mieszczą sie w granicy).
Matomiast mając 5 fajterów każdy otrzymuje 2pkt premi(15 ptk/ 5 fajt. =3ptk premi na łeb. Ale Weight Bench może dać max 2 ptk premi wiec pramia jest zmniejszona z 3 do 2.)
Sprzęt można kupic i sprzedać.
Jednak zauważ- końcową notatkę. Fajter nie może dostać więcej punktów od wyposażenia niż ma stoczoną liczbę walk.( oznacza to że jeśli jakiś sprzęt daje 5 ptk premi do Power na łeb a fajter ma walki 2-0 todostaje tylko 2 pkt.) Punkty sprzętu są dawane w kolejnoście:Power, Agility, Smarts, Aggressiveness, Toughness, Fitness. Oznacza toże np. mamy dostać łącznie 6 ptk mamy walk za sobą 3 a premie to do Power 1, Agility 0, Smarts 1, Aggressiveness 2, Toughness 1 i Fitness 1.
Więc otrzymujemy z tego 1 punkt do Power, 1 do Smarts i 1 do Aggressiveness.
Utrzymanie sprzętu odbywa, płaci się po każdej walce ten koszt z kasy zespołu. (który ma fundusze od fajterów). Jeśli niemasz wystarczającej liczby funduszy na utrzymanie , to sprzęt na który nie starczy kasy przepada. Najdroższe wyposażenie jest płacone w pierwszej kolejności
przykład:
nazwa. utrzymanie. zdolność
Decent Agility Gym $0 Agility
Free Weights $250 Power
Jump Ropes $500
Sparring Dummy $750 Smarts
Ring $1000 Smarts
Battle Sticks $1250 Toughness
Całkowity koszt konserwacji tego sprzętu jest $375 0. A za walki prowadzone zespół ma całkowity fundusz $340 0.
pierwsze jest płacone Battle Sticks $340 0 - $125 0 = $215 0 pozostaje
następne Ring 215 0 - $100 0 = $115 0 pozostaje.
następnie Sparring Dummy $110 0 - $750 = $400 pozostaje
następnie J ump Ropes 400 - $500 = -$100
utrzymanie Jump Ropes jest niemożliwe więc tracimy ten sprzęt i nadal pozostaje nam $400
następnie Free Weights $400 - $250 = $150 pozostaje
w końcu Decent Agility Gym $150 - $ 0 = $150 pozostaje.
Zespło gubi J ump Ropes i pozostaje z funduszem $150
Napisano Ponad rok temu
PONAWIAM PROSBE :
Przyjmijcie Kornika do VBCT
Elegancko wygral Boleslaw(judo) i Kornik(sambo) walki niestety Maniek (bjj) przegral z Krav Mag'ista
Co to za styl Chuo Jiao
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
To zobaczę na nich
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Zawodnicy:
-Zenon Kartofel
-Kopie'w glowe'najmocniej
Moj braciak wypowiedzial wam druzynowego ale cos chyba nie wyszlo
Napisano Ponad rok temu
Patrząć na wasz rekord to ja was powinienem afiliować :twisted:
No zobaczymy jak będzie
Napisano Ponad rok temu
Defeats
Anzelmo 'Skurwy Syn' Muczogrande(Muay Thai)
In
4 minutes 30 seconds
I znowu moj Kornik wygral
Kornik(Sambo)
Defeats
Gwidon(Tae Kwon Do)
In
7 minutes 44 seconds
I znów :wink:
Kornik(Sambo)
Defeats
John Green pinguin Szczebrzynkiewicz(Kickboxing)
In
5 minutes 4 seconds
:twisted:
I tu serdecznie gratuluje Wiskowi, wygral z mojim kornikiem 8O :-)
Wiesiek 'Postrach Emeryta' Brekdens(Boxing)
Defeats
Kornik(Sambo)
In
2 minutes 27 seconds
Kornik(Sambo)
Defeats
Penk Tynk(Brazilian Ju-jitsu)
In
6 minutes 6 seconds
A jak walki po piatkowej nocy:?: umnie nie wygral tylko Maniek (bjj) z Krav Mag'ista
I dzisiejszej nocy ciezka walka Kornika(sambo) vs Zequinha(sumo)
Cos czarno widze ta walke :?
Napisano Ponad rok temu
To ze mna kurde moi zawodnicy strasznie daja dupy ogolnie Chyba musza zaczac zrec danonki albo cos ze soba zrobic bo tak dalej byc nie mozeKornik(Sambo)
Defeats
John Green pinguin Szczebrzynkiewicz(Kickboxing)
In
5 minutes 4 seconds
Napisano Ponad rok temu
mlo_dy tez sie pochwalic kilkoma zwyciestwami (I Tobie sie zrewanzowalem :twisted: ) ...jednak Wieskiem nie moge sobie dac rady
John Green pinguin Szczebrzynkiewicz(Kickboxing)
Defeats
Kornik(Sambo)
In
3 minutes 29 seconds
John Green pinguin Szczebrzynkiewicz(Kickboxing)
Defeats
Boleslaw(Judo)
In
6 minutes 30 seconds
John Green pinguin Szczebrzynkiewicz(Kickboxing)
Defeats
Anzelmo 'Skurwy Syn' Muczogrande(Muay Thai)
In
4 minutes 35 seconds
John Green pinguin Szczebrzynkiewicz(Kickboxing)
Defeats
Gwidon(Tae Kwon Do)
In
4 minutes 48 seconds
Wiesiek 'Postrach Emeryta' Brekdens(Boxing)
Defeats
John Green pinguin Szczebrzynkiewicz(Kickboxing)
In
3 minutes 59 seconds
Napisano Ponad rok temu
Defeats
John Green pinguin Szczebrzynkiewicz(Kickboxing)
In
6 minutes 2 seconds
:> Cos to jest nie tak walcza na korzysc managera ustawiajacego sparing ?
Nie no ten Wiesiek na jakis wspomagaczach jedzie :wink: wygrac sie z nim nie da
Boleslaw(Judo)
Defeats
John Green pinguin Szczebrzynkiewicz(Kickboxing)
In
6 minutes 30 seconds
:?
Ah juz o 4 walki :twisted:
Nie wie ktos moze jak to oni walcza według strategi, tzn. jesli mam judoke i mu zostawilem punkty strategi na kopniecia i uderzenia to to mu i tak guwno daje bo on jest judoka ? Ciekawi mnie ta kwestia jak i to czy waga ma sie jakos do szybkosci
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
BTW, mam w środę jakąś walkę z kimś od Hare Krishna - przykro mi stary ale JEDZ GÓWNO I ZDYCHAJ!
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych
10 następnych tematów
-
Młodzi ludzie zarażą się agresją?
- Ponad rok temu
-
Alien Vs. Predator (2004)
- Ponad rok temu
-
Kupa pazdziernika
- Ponad rok temu
-
Dla użytkownika valetudo...
- Ponad rok temu
-
sporty walki w tv na pazdziernik/listopad
- Ponad rok temu
-
klubu Breakers Team, który prowadzi sensei Linke - HEHE :)
- Ponad rok temu
-
IQ
- Ponad rok temu
-
kupa umarła?
- Ponad rok temu
-
savage
- Ponad rok temu
-
i Pepsi reklamuje sztuki walki
- Ponad rok temu