Witam.
Mam zamiar trochę poćwiczyć, przybrać na wadze i ukształtować mięśnie... to znaczy dopiero jak je wyrobię. Nie miałem jak do tej pory żadnej styczności z siłownią bo uważałem ćwiczenia za stratę czasu no i jakoś brakowało mi motywacji. Uprawiałem za to sporty. 3 razy w tygodniu grywałem w siatkówkę. Ostatnio trochę mi brakuje sportu, drużyna się rozpadła więc postanowiłem poćwiczyć siłowo.
Jestem bardzo drobnej budowy. Ważę zaledwie 70 kg przy 185 cm wzrostu. Mam 23 lata. Sprzęt do ćwiczeń jaki posiadam to: sztanga z obciążeniem, niedługo kupuję ławeczkę pod sztangę z allegro : [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]. Chciałbym zacząć ćwiczyć ale nie wiem co powinienem robić. Jakie ćwiczenia? Jak często? Nie stosuje też żadnej diety, nie stosowałem też żadnych odżywek. Jestem kompletnie zielony!! Wiem że takie tematy były pewnie poruszane wielokrotnie na forum, ale przeglądam te strony i nie mogę znależć nic konkretnego dla typowego nowicjusza.
Chciałbym prosić o pomoc w ustaleniu diety, w ustaleniu treningu, jakie odżywki zakupić, wszystko co się może przydać początkującemu, podejrzewam że nie tylko mi. Jakie obciążenia zakładać,? Ile serii? Wszystko co się może przydać.
Jak już pisałem jest wątłej budowy, nie mam zbyt dużo siły, metabolizm jak najbardziej w porządku.
Chciałem kupić na początek z allegro zestaw odżywek : kreatyna z tauryną + dextroza... ale trochę czytałem wasze forum i podobno kreatyna nie jest dobra na początek.
Proszę o wszelką pomoc lub odsyłanie mnie do innych podobnych postów.
Dziękuję
Pierwsze kroki
Rozpoczęty przez , Ponad rok temu
1 odpowiedź w tym temacie
Napisano Ponad rok temu
Re: Pierwsze kroki
Zły dział wybrałes. Idz do działu odrzywianie tam Ci ułąża diete i to samo w dziele treningu, a co do odrzywek to jedynie dla Ciebie był by dobry gainer, ale to dopiero jak byś miał diete ułożoną no i mozesz dozucić tauryne
Dla świata możesz być nikim, dla kogoś całym światem...