Skocz do zawartości


Zdjęcie

Pomoc przy doborze kuracji


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

kwadrat100
  • Użytkownik
  • 4 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Pomoc przy doborze kuracji

Witam mam 24 lata 192 cm 93 kg kupilem od kolegi winstrol, superanabol, boldenon i na odblokowanie clomid. Nie zalezy mi na bardzo szybkim efekcie prosilem kolege o cos zeby efekt byl dlugotrwaly a miesnie dobrej jakosci a nie ,,podchodzily woda,,. Stosowalem kiedys metanabol ale nie polski jakis inny nie pamietam nazwy tescia prolongatum jelfy i omkę (1 cykl). Po tym niestety zrazilem sie troche do anabolikow  dlatego ze efekt no super byl bardzo szybki i odrazu widoczny ale po zaniechaniu cwiczen(nie z mojej winy) spadek wszystkiego byl rownie szybki i widoczny. Kolega dopingiem nie zajmuje sie raczej w sensie sportowym bardziej dystrybucja wiec wole zapytac znawcow tematu czy kuracje uzupelnic o cos jeszce czy moze z czegos zrezygnowac czy jest to odpowiedni wybór i  w jakich dawkach stosowac przy mojej wadze. (I oczywiscie caly czas  kreatyna i bialko na silowni plus dieta) Zamierzam stosowac narazie tylko jedna kuracje jako taki dobry starter a pozniej zobaczymy co zycie przyniesie.


Użytkownik kwadrat100 edytował ten post Ponad rok temu

  • 0

Aress
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 253 postów
  • Pomógł: 0
18
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna
  • Staż [miesiące]:5 lat z przerwami
  • Wzrost [cm]:180
  • Biceps [cm] :40
  • Waga [kg]:85

Napisano Ponad rok temu

Re: Pomoc przy doborze kuracji

masz winstrol , npp i boldenon , a gdzie testosteron ? kupiłeś od kolegi który ci wybierał środki a teraz szukasz pomocy u znawców tematu ? kolega już nie wiedział jak brać ? bez testosteronu tego nie dotykaj . 


  • 0

25.png


kwadrat100
  • Użytkownik
  • 4 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Pomoc przy doborze kuracji

masz winstrol , npp i boldenon , a gdzie testosteron ? kupiłeś od kolegi który ci wybierał środki a teraz szukasz pomocy u znawców tematu ? kolega już nie wiedział jak brać ? bez testosteronu tego nie dotykaj .  

Wlasnie o to chodzi ze jego wiedza chyba nie jest zbyt duza wiec pytam na forum. A jaki testosteron bo sa ze 3 rodzaje chyba dzieki za odp


  • 0

Grammatikk

Grammatikk
  • Zabanowany(a)
  • PipPipPipPip
  • 19491 postów
  • Pomógł: 221
  • Lokalizacja:Kraków
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:https://www.facebook.com/mateusz.pawlak.5473
  • Staż [miesiące]:Sam już nie wiem dłuuugi jest ;)
  • Wzrost [cm]:193
  • Pas [cm]:85
  • Wyciskanie [kg]:Na zerwanej klacie nie nawyciskam...
  • Martwy ciąg [kg]:Nie wykonuję tego ćwiczenia
  • Waga [kg]:98,5

Napisano Ponad rok temu

Re: Pomoc przy doborze kuracji

Osoby z taką niewiedzą nie powinny brać się za doping. Dopóki sam nie doczytasz wszystkiego co o tym wiedzieć powinieneś nie pros o pomoc. 1 cykl i same środki na cykle któreś z rzędu i bez testo.

 

Sprzedaj to gówno i zacznij trenowac i jeść a jak już musisz doedukuj łepetyne i walnij 1 cykl z propka solo bo tak sie powinno robić.


Mateusz Pawlak ;)


Aress
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 253 postów
  • Pomógł: 0
18
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna
  • Staż [miesiące]:5 lat z przerwami
  • Wzrost [cm]:180
  • Biceps [cm] :40
  • Waga [kg]:85

Napisano Ponad rok temu

Re: Pomoc przy doborze kuracji

Za dużo środków jak na pierwszy cykl i jeszcze bez jakiejkolwiek wiedzy , chcesz doping to meta albo propek solo . 


  • 0

25.png


kwadrat100
  • Użytkownik
  • 4 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Pomoc przy doborze kuracji

Osoby z taką niewiedzą nie powinny brać się za doping. Dopóki sam nie doczytasz wszystkiego co o tym wiedzieć powinieneś nie pros o pomoc. 1 cykl i same środki na cykle któreś z rzędu i bez testo.

 

Sprzedaj to gówno i zacznij trenowac i jeść a jak już musisz doedukuj łepetyne i walnij 1 cykl z propka solo bo tak sie powinno robić.

 

 

Ok kolego szanuje twoja wypowiedz ale wiesza co ty z ta wiedza tez sie nie urodziles, czytalem jakies artykuly ale w jednych pisza to w drugich juz co innego wole dowiedziec sie od ludzi ktorzy sa w temacie .  Troche zaplacilem za te srodki, podaj jakies konkrety dlaczego nie ja sie ustosunkuje jakos to tego.

Tak jak pisalem wczesniej trenuje caly czas jest dieta bialko  kreatyna. a wczesniej mialem do czynienia z omką teściem i mietkiem. Nie chodzi mi o szybkie napompowanie sie a o dobra jakosc miesnia tak  mi polecal ten kolega.


  • 0

pit86

pit86
  • Zabanowany(a)
  • PipPipPipPip
  • 5640 postów
  • Pomógł: 39
  • Lokalizacja:Sweden
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Kulturystyka, wędkarstwo
  • Staż [miesiące]:coś około tyle że styka
  • Wzrost [cm]:180
  • Wyciskanie [kg]:155
  • Martwy ciąg [kg]:170
  • Waga [kg]:83

Napisano Ponad rok temu

Re: Pomoc przy doborze kuracji
Suche fakty są takie że to co posiadasz to dodatki do teścia którego nie masz.
Ja bym zrobił to tak:
Kupił testosterone propionate i połączył go z npp np
1-8 prop 100 mg e2d
1-6 npp 100 mg e2d

Resztę środków bym sprzedał albo zostawił na kiedy indziej.

nol9.jpg

www.massagepeter.se


Aress
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 253 postów
  • Pomógł: 0
18
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna
  • Staż [miesiące]:5 lat z przerwami
  • Wzrost [cm]:180
  • Biceps [cm] :40
  • Waga [kg]:85

Napisano Ponad rok temu

Re: Pomoc przy doborze kuracji

Podzielam zdanie pita . 


  • 0

25.png


kwadrat100
  • Użytkownik
  • 4 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Pomoc przy doborze kuracji

Suche fakty są takie że to co posiadasz to dodatki do teścia którego nie masz.
Ja bym zrobił to tak:
Kupił testosterone propionate i połączył go z npp np
1-8 prop 100 mg e2d
1-6 npp 100 mg e2d

Resztę środków bym sprzedał albo zostawił na kiedy indziej.

 

 

ok a slyszalem ze testosterone propinate mozna laczyc z npp i winstrolem i sa fajne efekty, prawda to cz nie. a na odblok tylko clomid czy wiecej cos 


  • 0

micek20
  • Ekspert
  • PipPipPipPip
  • 2579 postów
  • Pomógł: 2
294
Wyśmienita
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Piłka nożna , siatkowka , reczna , i zelastwo
  • Staż [miesiące]:5 lat napewno a nie pamietam dokladnie
  • Wzrost [cm]:187
  • Biceps [cm] :48
  • Pas [cm]:88
  • Udo [cm]:69
  • Przysiad [kg]:malo
  • Wyciskanie [kg]:190
  • Martwy ciąg [kg]:250
  • Waga [kg]:108

Napisano Ponad rok temu

Re: Pomoc przy doborze kuracji

walnij 8 tyg prop 6 tyg meta i git


  • 0
Masz sprawe pisz na priv GG 9369832

Decusatio
  • Użytkownik
  • 7 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Pomoc przy doborze kuracji
Witam nazywam sie Michal mam 23 lata, zaczelem przygode z silownia 4 miesiace. Jestem w trakcie cyklu (4 tydzien) deka 250mg +tesc ena 250mg co 4 dni 1cm deka 1,5cm tesc i wpadlo 2kg. Poradzcie co dozucic, wiem wiem... Mete ale moja przeszlosc byla kolorowa i boje sie o watrobe.ANKIETA:
-Cel-masa/siła
-Typ budowy-ektomorfik
-Staż-4 miesiace
-Przebyte cykle na odżywkach-bialko wegle bcaa
-Przedbyte cykle SAA-w trakcie deka tesc
-Przeciwwskazania-
-Wiek 23
-Waga 74
-Wzrost 178
-Wymiary:
*obwód ramienia- 36
* obwód klatki- 100
*obwód pasa- 73
*obwód uda- 48
-Obecny trening na siłowni- trening na duze ramiona od EXPERTO
-Inne treningi- jezdze do pracy rowerem 4km
-Aktywność podczas dnia/rodzaj pracy- elektryk na stoczni duzo chodzenia

Użytkownik Decusatio edytował ten post Ponad rok temu

  • 0

Grammatikk

Grammatikk
  • Zabanowany(a)
  • PipPipPipPip
  • 19491 postów
  • Pomógł: 221
  • Lokalizacja:Kraków
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:https://www.facebook.com/mateusz.pawlak.5473
  • Staż [miesiące]:Sam już nie wiem dłuuugi jest ;)
  • Wzrost [cm]:193
  • Pas [cm]:85
  • Wyciskanie [kg]:Na zerwanej klacie nie nawyciskam...
  • Martwy ciąg [kg]:Nie wykonuję tego ćwiczenia
  • Waga [kg]:98,5

Napisano Ponad rok temu

Re: Pomoc przy doborze kuracji

Załóż własny temat a nie podpinasz się pod inne.


Mateusz Pawlak ;)


Decusatio
  • Użytkownik
  • 7 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Pomoc przy doborze kuracji
Zrobione
  • 0



Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017 : 2018