Skocz do zawartości


Zdjęcie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

Daskin93
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano 7 miesięcy temu

Kalistenika plan do oceny

Siemanko,

Trenuje od około 2 lat, to co wypracowałem to w 80% kalistenika ale nie boję się też dorzucić ciężaru. Nie przebyłem żadnych poważnych kontuzji. Przez te 2 lata wałkowałem w kółko bazę, różne warianty pompek, podciągnięć, czasem je obciążałem, czasem nie. Powoli chciałbym zacząć poważniejsze elementy na pierwszy cel obrałem Muscle Up (wchodzi z lekkim kippingiem ale ładnie na 2 łokcie do 5 powtórzeń ) oraz Pompki w staniu na rękach. Nie chciałbym natomiast przez to stracić na sylwetce czy wytrzymałość. Razem z nowym planem zaczynam redukcję - obecna waga 93kg (sylwetka na zdjęciu profilowym). Proszę o ocenę planu, dzięki :)

TRENING HSPU:
1. Martwy Ciąg 4x15
2. Pistolety 4s
3. Próby wolnego stania na rękach x10
4. Stanie na rękach twarzą do ściany 4s 
5. OHP 5x5
6. Pike push up nogi na podwyższeniu 4s
7. Dipy 4s
8. Hindu push ups 4s
9. Triceps kilka serii 

TRENING MU:
1. Muscle Up 5s
2. Podciąganie z klaśnięciem 4s
3. Russian Dips 4s
4. Single bar dips 4s
5. Negatywy Muscle Up 5s
6  L- sit 5s

TRENING WYTRZYMAŁOŚĆ
Sety:
1. 8-10 Nachwyt klasyk, 15-20 Dipy na poręczach, 15-20 Pompki wąskie
2. 8-10 Nachwyt klasyk, 15-20 Dipy na poręczach, 15-20 Pompki wąskie
3. 8-10 Nachwyt klasyk, 15-20 Dipy na poręczach, 15-20 Pompki wąskie
4. 8-10 Nachwyt szeroko, 10-15 Dipy na drążku, 15-20 Pompki szerokie
5. 8-10 Nachwyt szeroko, 10-15 Dipy na drążku, 15-20 Pompki szerokie
6. 8-10 Nachwyt szeroko, 10-15 Dipy na drążku, 15-20 Pompki szerokie
7. 8-10 Podchwyt klasyk, 15-20 Under bar triceps, 15-20 Pompki nogi wyżej
8. 8-10 Podchwyt klasyk, 15-20 Under bar triceps, 15-20 Pompki nogi wyżej
9. 8-10 Podchwyt klasyk, 15-20 Under bar triceps, 15-20 Pompki nogi wyżej
10. 10-15 Australian Pulls, 15-20 Pompki klasyk, 30s Izometria Pompka+drążek 90'
11. 10-15 Australian Pulls, 15-20 Pompki klasyk, 30s Izometria Pompka+drążek 90'
12. 10-15 Australian Pulls, 15-20 Pompki klasyk, 30sIzometria Pompka+drążek 90'

TRENING SIŁA:
1. Przysiady 5x5
2. Dipy obciążone 5x5
3. Podciąganie obciążone 5x5
4. Wznosy hantli bokiem 3x8
5. Biceps+Triceps 3x8
6. Plank

Ostatnie 3 miesiace trenowalem tym co tu wrzuciłem jako wytrzymałościówkę 3-4 razy w tyg + raz w tygodniu nogi. Nie zalezy mi na jak najszybszym opanowaniu elementow o ktorych pisze ale na rozwijaniu sie w kazdej plaszczyznie - wiem ze to maraton ;) Pozdro.


Użytkownik Daskin93 edytował ten post 7 miesięcy temu

  • 0



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: kalistenika, street workout, hspu, muscle up, wytrzymałość, siła

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017 : 2018