Skocz do zawartości


Zdjęcie

pytanie o szkołę TKD


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

budo_whitebelt
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 97 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

pytanie o szkołę TKD
Witam,
chciałbym zapisać córkę na jakąś sztukę walki. Młoda jest, ale niech się wprawia ;-) W mojej okolicy w grę wchodzi m.in. TKD. Wprawdzie ja ćwiczę coś innego i TKD to nie moja bajka, ale myślę, że dla Młodej to może być całkiem fajna sprawa - zwłaszcza, że ze strony www wygląda, że szkoła ma fajną ofertę dla małych dzieciaków.
Nie znam się natomiast na tych wszystkich federacjach i stąd moje pytanie - co sądzicie o szkole (sieci szkół...?) pana Piotra Gąsiora i szerzej o PFT?
Z góry dzięki za pomoc.
Pozdr
  • 0

budo_brus_gda
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 63 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Gdansk

Napisano Ponad rok temu

Re: pytanie o szkołę TKD
Trudny temat, ciekawe czy ktoś przełamie pierwsze lody.
  • 0

budo_aczkolwiek
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 145 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: pytanie o szkołę TKD
Dlaczego trudny?
Tkd/karate to całkiem dobry pomysł dla dzieci. Pierwsze treningi sa darmowe, wiec trzeba iść i sie samemu przekonać czy można spokojnie wysyłać dziecko.
  • 0

budo_whitebelt
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 97 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: pytanie o szkołę TKD
Dlaczego trudny? Rozumiem, że jak w każdej SW są rożne federacje i związki, które nie muszą się lubić. Ale może uda się tak coś doradzić bez polityki? :roll:
pozdr
  • 0

budo_olaalexis80
  • Użytkownik
  • 5 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: pytanie o szkołę TKD
Dla dzieci TKD jest dobrym rozwiązaniem, ja swojego syna zapisałam i nie narzeka. Na pierwsze zajęcia poszłam razem z nim, żeby zobaczyć co i jak i jestem zadowolona.
  • 0

budo_choong
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 741 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna