Skocz do zawartości


Zdjęcie

chcę zacząć od początku


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

Nil
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

chcę zacząć od początku
Cześć. Wszedłem dopiero wczoraj pierwszy raz na to forum i zdałem sobie sprawę, że nie mam zielonego pojęcia o ćwiczeniu na siłowni. Trochę jestem podłamany. Ćwiczę od ponad 2 lat, ostatnio tylko 3 razy w tygodniu, cały czas na masę. O wszystkie porady zawsze zwracałem się do instruktorów na siłowni. Przez cały okres mojego ćwiczenia na siłowni zrobiłem bardzo niewielkie postępy. Nie przestrzegałem ściśle żadnej diety. Teraz ułożyłem sobie mniej więcej dietę według wskazówek z tego foum, nie jestem jednak w stanie liczyć gramów przyjmowanych elementów odżywczych, nie stać mnie na przyjmowanie wszystkiego zawsze w odpowiednim czasie i odpowiedniej ilości. Nie wiem w ogóle od czego mam zacząć.
Nie mam pieniędzy na odżywki, wcale. Na półce w kuchni mam odłożoną kreatynę, ale nie jestem pewien, czy mam ją brać, bo stale muszę pić kawę, żebym nie był śpiący w ciągu dnia. Zwykle śpię wymaganą ilość czasu, ale czasami muszę się uczyć całą noc, gdyż jestem studentem, a wtedy piję duże ilości kawy. Przy okazji, nie wiem, jaką ilość kreatyny wypłukuje kofeina oraz nie wiem, czy ta kreatyna w końcu się nie zepsuje stojąc cały czas na półce. Zamiast kawy kiedyś kupiłem tabletki tauryny, ale nic mi nie pomagały. Nadal je mam. Może teraz opiszę w skrócie swój aktualny trening:

poniedizałek
klatka
biceps
+brzuch

środa
plecy
triceps
+brzuch

piątek
barki
nogi
+brzuch

Zawsze uważałem, że taki trening to za mało ćwiczeń w tygodniu i dlatego prawie nie mam efektów.

Ważę obecnie 79 kg, to trochę za dużo, zaczyna mi się robić brzuch. Na początku przygody z siłownią ważyłem zaledwie 63/64 kg. Mam 180 cm. Nie znam swojej grupy krwi.