Skocz do zawartości


Zdjęcie

Bóle kręgosłupa.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

Sevil
  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Bóle kręgosłupa.

Witam, witam. Mam 16 lat, mam lekką nadwagę - 80kg, na wzrost 1,77m (czego nie widać okiem, ale podaje dla informacji), ćwiczę już na siłowni (takiej domowej, z własnym sprzętem), osiem miesięcy. Ostatnio robię trening pleców intensywniej i być może ból pleców jest z zbyt dużego obciążenia. Technika nie mogła zawadzić, ponieważ staram się ją w każdym calu dopracowywać, aczkolwiek nie jestem profesjonalistą. ani ekspertem, no ale nie przepadam za tym, by szarpać się z ciężarem, jak karp z haczykiem u wędki. Piszę ten temat, ponieważ nie mam pojęcia, czy mogę np. rozciągać ten kręgosłup (jeśli to fachowo dobrze nazwałem), lub po prostu wykonywać na niego ćwiczenia, by zwalczyć ten objaw, czy też dać mu odpocząć. Ból jest w części lędźwiowej, bardziej po środku pleców, występuje, gdy siedzę przy komputerze, głównie wieczorami i wtedy gdy kładę się spać. Nie robię brzuszków - na marginesie, przez krótki czas.

 

Bardzo proszę o pomoc, ból da się wytrzymać, aczkolwiek jest uprzykrzający, czuć go w kościach, nie mięśniach.


  • 0

DajaN
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 367 postów
  • Pomógł: 2
15
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:siłownia,boks,mma,bjj
  • Staż [miesiące]:41
  • Wzrost [cm]:178
  • Waga [kg]:73

Napisano Ponad rok temu

Re: Bóle kręgosłupa.

jeśli ból występuje w części lędźwiowej być może jest to spowodowane złą techniką, nie musisz szarpać za sztangi itd żeby odczuwać taki ból , wystarczy że źle się ustawisz do ćwiczenia, nie jestem lekarzem więc za dużo ci nie pomoge , na internecie można znaleźć ćwiczenia rozciągające ten odcinek pleców 


  • 0

23Viper23
  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 6950 postów
  • Pomógł: 206
443
Wyśmienita
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: Bóle kręgosłupa.