Skocz do zawartości


Zdjęcie

JENI w drodze do uzyskania ładnie wyrzeźbionej sylwetki


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
137 odpowiedzi w tym temacie

jeni
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 87 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Ostrów Wielkopolski

Napisano Ponad rok temu

JENI w drodze do uzyskania ładnie wyrzeźbionej sylwetki
Cześć wszystkim!!! {SMILIES_PATH}/icon_e_biggrin.gif
Mam 25 lat i moim celem od jakiegoś czasu stało się uzyskanie szczupłej, zgrabnej i ładnie umięśnionej sylwetki. Sport fascynuje mnie już od dawna, praktycznie ćwiczę od 15 roku życia, nie wyczynowo ale dla siebie samej, dla zdrowia itp. Moim marzeniem było i jest zrobienie certyfikatu instruktora aerobicu, a jeszcze większym marzeniem otwarcie kiedyś swojego własnego fitness klubu. {SMILIES_PATH}/icon_e_biggrin.gif Ale czy kiedyś mi się to uda??? {SMILIES_PATH}/icon_question.gif Wcześniej, gdy byłam opiekunką w Niemczech ćwiczyłam w fitness klubie codziennie wieczorami. Gdy wróciłam do Polski, miejscowość w której mieszkam nie może się poszczycić dobrym fitness klubem, jest jeden ale bardzo drogi i nie mogę sobie na niego pozwolić. Tak więc zakupiłam sobie Atlas siłowy, mam stepper, rowerek stacjonarny i ciężarki, a na tym nie zamierzam poprzestać {SMILIES_PATH}/icon_e_wink.gif Poza tym ćwiczę również jogę i pilates, także wszystkiego po trochu {SMILIES_PATH}/icon_cool.gif
Od jakiegoś czasu fascynuję sie kulturystyką i fitnessem gimnastycznym i sylwetkowym, śledzę różne forum internetowe związane właśnie z tymi zagadnieniami. {SMILIES_PATH}/icon_cool.gif
Od jakiegoś też czasu bardziej zajęłam się sobą pod kątem jak to już napisałam uzyskania szczupłej i umięśnionej sylwetki. Jednak nie chcę utracić swojej kobiecości jak to niektóre kulturystki, które wyglądają czasami wprost okropnie (moim zdaniem, a ile ludzi tyle opinii). Niema jak to fitnesski gimnastyczne i sylwetkowe, które wyglądają bardzo atrakcyjnie.