Skocz do zawartości


Zdjęcie

Hantle - ćwiczenia we własnym zakresie. (na mase)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

nazwawyswietlana
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Hantle - ćwiczenia we własnym zakresie. (na mase)
Witam.


jako, że jestem mega chudy bo ważę jakieś 58 kg na 175 cm wzrostu postanowiłem coś zrobić w tym kierunku.
Kupiłem hantle 2x 11,5kg z wymiennymi ciężarkami.

Niestety nie stać mnie na siłownie (jestem studentem) sam wydatek na hantle był mega ciężki postanowilem, że będę ćwiczył w domowym zaciszu...

Chciałbym masę no i rzeźbę (kto jej nie chce... :) )

Ale priorytetem jest MASA MASA MASA!

Czy są jakieś ćwiczenia które mi w tym pomogą ? jaki cykl treningowy (tygodniowy), wszystko co potrzebne dla kompletnego laika wrzucać.

W Czym tkwi problem w przypadku mojej wagi? JEDZENIE! nigdy nie jem przed 15... czemu ? bo jak wstanę o 7 nie włożę nic do gęby... POSTANOWIŁEM, że kupię gainera i codziennie rano będę pił - zawsze coś, no nie?

Generalnie stworzyłem temat by otrzymać jakieś ogólne rady co do odżywiania, treningu, nowego stylu życia.


Pozdrawiam!


PS. Rady typu jedzenie rano - odpadają ... wolę wlać w siebie gainera bo zatyram się a nie zjem ;). Chciałbym uzyskać masę docelową 75 kg, najlepiej w 3 miesiące he,he,he.

Użytkownik nazwawyswietlana edytował ten post Ponad rok temu

  • 0

paragraf
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1430 postów
  • Pomógł: 2
119
Bardzo Dobra
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: Hantle - ćwiczenia we własnym zakresie. (na mase)
Musisz jesc 6-7 zajebistych porcji na dzien to raz, w dodatku pelnowartosciowych. gainer 1 posilek ci moze zastapic. Tez kiedys jadlem dopiero od 12 teraz wstaje i jem sporo o 8.00 potem 11 potem 13 itd. Inaczej nie bedzie nic z tej masy.