Skocz do zawartości


Zdjęcie

Jaki ciężar przy treningu na mase?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

Tool3x
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Jaki ciężar przy treningu na mase?
Witam wszystkich.Mam pytanie o ciężary przy treningu na mase.Kupiłem ławeczke,z regulacją kąta oparcia,modlitewnikiem,i z czymś takim do ćwiczenia mięśni nóg.To moja pierwsza styczność z kulturystyką,i mam świadomość że jestem kompletnie zielony w tym temacie.Mam 174 cm wzrostu,waże 90 kg,biceps 38 cm,nadgarstek 31 cm,klatka jakieś 113 cm.jestem dość aktywny od lat uprawiam BJJ i Ninjutsu.Chciałbym zrobić biceps i triceps.nie jakoś potwornie,ale ze 3-4 cm by mnie uszczęśliwiły.Jak powinienem ćwiczyć i jakimi ciężarami?Z ławeczką była tylko sztanga z krążkami 2x10kg,2x5kg i 2x2.5kg.Proszę o jakąkolwiek podpowiedz.Szacunek,Ralph.
  • 0

konkret
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 611 postów
  • Pomógł: 1
40
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna
  • Staż [miesiące]:37
  • Wzrost [cm]:177
  • Biceps [cm] :rośnie
  • Klatka piersiowa [cm]:duża
  • Pas [cm]:skórzany
  • Udo [cm]:wielkie
  • Przysiad [kg]:potrafie zrobić
  • Wyciskanie [kg]:bardzo lubie
  • Martwy ciąg [kg]:robie z pasem
  • Waga [kg]:82

Napisano Ponad rok temu

Re: Jaki ciężar przy treningu na mase?
duży :D

a tak powaznie to taki zebys mogl zrobić 8-10 poprawnie technicznych powtorzen w serii.
Na wszystko potrzeba czasu wiec nie nastawiaj sie ze te 4 cm zrobisz w miesiac czy dwa.
  • 0
NIE BÓJ SIĘ ZMIANY NA LEPSZE ! :)

Tool3x
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Jaki ciężar przy treningu na mase?

duży :D

a tak powaznie to taki zebys mogl zrobić 8-10 poprawnie technicznych powtorzen w serii.
Na wszystko potrzeba czasu wiec nie nastawiaj sie ze te 4 cm zrobisz w miesiac czy dwa.


  • 0

Tool3x
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Jaki ciężar przy treningu na mase?