Skocz do zawartości


Zdjęcie

Kreatyna + Białko


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

xxxyyyzzz
  • Użytkownik
  • Pip
  • 29 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Kreatyna + Białko
Witam,

Nie jestem wielkim specjalistą w dziedzinie ćwiczenia na siłowni (ćwiczę od jakiś 2 lat z przerwami), więc chciałbym uzyskać radę eksperta - tutaj na pewno takich jest wielu :thumbsup:

Chciałbym przedstawić swój trening, dietę oraz napisać jakie biorę odżywki i proszę o komentarz co zmienić żeby były lepsze efekty - z góry bardzo dziękuję za wszystkie rady!

CELE: DUŻE przybranie masy + zrzucenie brzucha i wyrzeźbienie kratki

ODŻYWKI: BIAŁKO80 + KREATYNA (wcinam tak jak jest napisane na opakowaniu), około 4litry wody mineralnej dziennie

TRENING:
W każdym dzień osobna partia ciała w kolejności: PLECY-TRICEPS-NOGI-BARKI-KLATA-BICEPS. Robię po 3 ćwiczenia po 6 serii każde 6-8 powtórzeń, duże ciężary. Dodatkowo biegam około 30 minut dziennie średnim tempem i robię A6W. Ćwiczę 2-3 dni po rząd następnie robię dzień przerwy i kontynuuję trening.

ODŻYWIANIE:
Jem 4 posiłki dziennie. Duże urozmaicone śniadanie, następny obiad złożony głównie z węglowodanów, po treningu spory obiad głównie białkowy i kolacyjka, czyli jakieś kanapeczki, jogurty itd (nie jem po godzinie 18:00). Wszystkie posiłki są bardzo duże.

DODATKOWE INFO:

WIEK: 23 lata
WZROST: 191 cm
WAGA: 85 kg
BICEPS: 35 cm
KLATA: 102 cm
BRZUCH: 90 cm
UDO: 50 cm
ŁYDKA: 39 cm
SZYJA: 39 cm

Bardzo dziękuję za wszelkie komentarze i uwagi!
  • 0

kuba1000
  • Guests
  • PipPipPipPip
  • 8481 postów
  • Pomógł: 4
  • Lokalizacja:Poznań
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: Kreatyna + Białko
Nie da się przybrać masy i jednocześnie zrzucić brzuszek :thumbsup: Zdecyduj się co chcesz .

Trening możesz wybrać sobie z podwieszonych masz wszystko ładnie rozpisane co i jak .

Dieta pozostawia także wiele do życzenia . 4 posiłki to za mało . Także w dziale DIETA masz już gotowe .