Skocz do zawartości


Zdjęcie

Odżywki pobudzające wzrost...


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

Kal
  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Odżywki pobudzające wzrost...
To mój pierwszy post więc witam wszystkich ;)

Nie mam doświadczenia w sprawach odżywek i suplementów więc sprecyzuje swój problem. Mam 18 lat 177,5cm wzrostu oraz masę 65kg. Przez ostatni rok urosłem 2,5cm oraz schudłem (wcześniejszy pomiar 175cm/67kg). Zależy mi na odżywkach stymulujących proces wzrostu, z tego co wyczytałem jest to HGH bodajże. Chciałbym zyskac jeszcze kilka cm więc proszę o polecenie odpowiednich odżywek, najlepiej z allegro. Masy mięśniowej też może trochę po tym przybyc aczkolwiek zaznaczam, że najbardziej zależy mi na wzroście. Czekam na porady specjalistów!

Pozdrawiam
  • 0

Sarcev
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1008 postów
  • Pomógł: 1
6
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: Odżywki pobudzające wzrost...

To mój pierwszy post więc witam wszystkich ;)

Nie mam doświadczenia w sprawach odżywek i suplementów więc sprecyzuje swój problem. Mam 18 lat 177,5cm wzrostu oraz masę 65kg. Przez ostatni rok urosłem 2,5cm oraz schudłem (wcześniejszy pomiar 175cm/67kg). Zależy mi na odżywkach stymulujących proces wzrostu, z tego co wyczytałem jest to HGH bodajże. Chciałbym zyskac jeszcze kilka cm więc proszę o polecenie odpowiednich odżywek, najlepiej z allegro. Masy mięśniowej też może trochę po tym przybyc aczkolwiek zaznaczam, że najbardziej zależy mi na wzroście. Czekam na porady specjalistów!

Pozdrawiam


witam niestety nie wyprodukowali odzywek ktore pomoga we wzroscie takim o jaki ci chodzi... a te odzywki np. gh max czy inne stymuluja przyrost mieśni...
  • 0

Mr.chudy135

    Przechuj nindża

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3438 postów
  • Pomógł: 0
11
Neutralna
  • Lokalizacja:Jastrzębie-Zdrój
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: Odżywki pobudzające wzrost...