Skocz do zawartości


Zdjęcie

ławka i sztangi


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

jarzab44
  • Użytkownik
  • 6 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

ławka i sztangi
witam.
mam 16lat i zamierzam a nawet zacząłem ostro jechać z ćwiczeniami.Zebrałem troche funduszu i zamierzam kupić ławke i sztangi, wybrałem takie coś:
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników] i sztangi:
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

proszę o pomoc w doborze sprzętu i szczere odpowiedzi :] i dodam ze w tych sprawach jestem zielony. :(

pozdrawiam
jarzab44
  • 0

GośćGuest_radq?_*

Guest_radq?_*
  • Guests

Napisano Ponad rok temu

Re: ławka i sztangi
Słabej jakości ławka i obciążenie, gryfy są ok.
Poszukaj ławeczki na stronie kelton.pl a obciązenie sztangielki i gryf prosty na allegro... jest duzo ofert...
Podaj kwote jaką chciałbyś przeznaczyć na siłownie to pomożemy coś wybrać :(

jarzab44
  • Użytkownik
  • 6 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: ławka i sztangi
cena w okolicach tamtych aukcji.a gryf tylko prosty, takie cos by stykło [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników] ??a co do keltona to niestety za drogo, ale za jakość trzeba płacić :(

Użytkownik jarzab44 edytował ten post Ponad rok temu

  • 0

GośćGuest_radq?_*

Guest_radq?_*
  • Guests

Napisano Ponad rok temu

Re: ławka i sztangi
Gryfy: jeden prosty 180cm i 2 małe po 40 cm
Ławka: ta co ty podałeś niepotrzebnie ma te bajery do rozpiętej i do nóg...na tym się zle ćwiczy i skos jest do bani bo nie ma stojakó regulowanych czyli będziesz musiał odkładać sztange nie na stojaki bo są na wysokości twojej głowy... tylko odłożyć ja na podłoge co jest nie wygodne z dużym obciążeniem...
Poszukaj ofert na allegro napewno znajdziesz coś w dobrej cenie...

jarzab44
  • Użytkownik
  • 6 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: ławka i sztangi