Skocz do zawartości


Zdjęcie

Czy jest sens ćwiczyć?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

początkujący2010
  • Użytkownik
  • 7 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Czy jest sens ćwiczyć?
Witam,

Jestem początkujący i mam zamiar poprawić budowę swojego ciała i zacząć ćwiczyć. Zacznę od tego, że mam 25 lat. Spędziłem wiele godzin i dni na temat rad i wskazówek dotyczących kulturystyki itp. Dowiedziałem się, że bez odpowiedniej diety i odpowiednich wyrzeczeń efekty ćwiczeń będą niezadowalające lub ich całkowity brak, co nie zdziwiło mnie szczególnie.
Tak więc w związku z tematem mojego posta chciałem się zapytać czy jest sens ćwiczyć jeśli mam zamiar nie zmienić niektórych moich niekorzystnych przyzwyczajeń. Przypomnę tylko, że mam zamiar polepszyć swoją sylwetkę od pasa w górę.
jestem osobą, która jeśli jje to całe życie wszystko idzie w d..., lub uda i nogi. Budowa nieco "gruszkowa", ale niestety genów się nie wybiera. Moja waga to 95 kg, wzrost 185 cm. Dlatego napiszę Wam czego nie mam zamiaru zmieniać, a co mam zamiar uczynić i proszę o poradę, czy jest sens ćwiczyć, by nie okazało się, że zmęczony po pracy resztkami sił macham wiele miesięcy ciężarami jak głupi osioł bez efektów.
Czego na pewno nie zmienię w najbliższym czasie:
1) piję piwo w piątki i soboty, czasem raz w tygodniu. Wypijam około 10 piw tygodniowo
2) Palę. Co prawda nie dużo, ale jednak. 5 razy w tygodniu około 5 papierosów, 2 razy w tygodniu
około 12-15 sztuk(przy piwie więcej)
3) Zamierzam jeść więcej pokarmów opisanych w dietach by wyposażyć się w niezbędne min: węglowodane czy białka,
ale nie będę ściśle co do grama tego wyliczał, po prostu będę jadł więcej tych produktów opisanych w dietach.
4) oprócz tego będę starał się przestrzegać różnych rad z różnych stron, min. będę pamiętał o regeneracji,
odpowiedniej liczbie ćwiczen w tygodniu na odpowiednie partie ciała, liczbie powtórzeń, czy też serii itp itd.