Skocz do zawartości

Początki z Kulturystyką

3 odpowiedzi w tym temacie

#1 nickersoner

• Użytkownik
  • 2 postów
0
  • Wzrost [cm]:194
  • Waga [kg]:90

Napisano 06.09.2010 - 13:13

Witam.
Proszę w miarę możliwości o pomoc.
Jestem początkującym, lekko ponad miesiąc temu zacząłem cwiczyc.
Prosił bym o pomoc w doborze syplementów itp.
Dietę w sumie mam ( rzuciłem palenie i jem wszystko w ogromnych ilosciach :-) )
Jestem dośc chudy no i nie młody :-)
Mam 194 cm wzrostu
waga ok 88 - 90 kg
a i wiek 35 lat.
Proszę o informacje w co zainwestowac.
chodzi mi o suplementy, co z czym połączyc, raczej interesują mnie dobre produkty. tak aby miały efekt.
Pozdrawiam i dzięki

#2 best body

• Ekspert
  • PipPipPipPipPip
  • 1285 postów
148
  • Zainteresowania:Profesjonalne doradztwo w zakresie suplementacji, dietetyki oraz treningu.
  • Wzrost [cm]:183
  • Pas [cm]:81
  • Waga [kg]:93

Napisano 06.09.2010 - 13:21

Wyświetl postUżytkownik nickersoner dnia 06.09.2010 - 13:13 napisał

Witam.
Proszę w miarę możliwości o pomoc.
Jestem początkującym, lekko ponad miesiąc temu zacząłem cwiczyc.
Prosił bym o pomoc w doborze syplementów itp.
Dietę w sumie mam ( rzuciłem palenie i jem wszystko w ogromnych ilosciach :-) )
Jestem dośc chudy no i nie młody :-)
Mam 194 cm wzrostu
waga ok 88 - 90 kg
a i wiek 35 lat.
Proszę o informacje w co zainwestowac.
chodzi mi o suplementy, co z czym połączyc, raczej interesują mnie dobre produkty. tak aby miały efekt.
Pozdrawiam i dzięki
jeśli możesz wrzuc tutaj swój jadłospis bo to ważne aby dobrać skuteczne suplementy/odżywki

masz powyżej 30 lat i na pewno dobrze odczuwałbyś suplementy naturalnie podnoszące poziom testosteronu (większa chęć do zycia, świeżość, no i pozytywne skutki dla masy mięsniowej które idą razem z jego podniesieniem)

kolejna sprawa to jak wyglada Twoj trening (intensywnosc, dlugosc, czestotliwosc) i czy masz dostepny pelny sprzet (silownia) czy wlasny sprzet (jesli tak to jaki) bo byc moze Twoj trening tez wymaga korekty