Skocz do zawartości


Zdjęcie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

ol-ciara
  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Szczecin
  • Płeć:Kobieta

Napisano Ponad rok temu

Siłownia miejscem zawierania nowych znajomości?

Witajcie,

 

Jest to drugie już forum, na którym dziś zakładam ten sam wątek. Ćwiczę już ładnych parę lat, ale od około 5 miesięcy chodzę na siłownię, więc jakieś pojęcie o kulturystyce mam, chociaż jeszcze nie na takim poziomie jakby sie chciało.

Cel założenia nowego wątku może wydawać się dla większości głupi, ale dla mnie jest to sprawa ważna, ponieważ nie mam dobrego pomysłu jak temu zaradzić.