Skocz do zawartości


Zdjęcie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

pawelPP
  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Berrator czy ten spalacz tłuszczu nie będzie za mocny

Moja dziewczyna chcąc schudnąć kupiła sobie spalacz tłuszczu Berrator. Nie znam się bardzo na takich suplementach dlatego liczyłem że na forum dostanę rzetelne informacje o tym produkcie?

 

Czy Berrator to jest spalacz dla kobiet? Nie ukrywam że trochę sie tym niepokoję. Samo chodzenie na siłownię to duży wysiłek dla organizmu. Z tego co czytałem w internecie to Berrator jest bardzo skuteczny w spalaniu tłuszczu. Czy nie będzie za mocny dla kogoś kto nie przyjmował wcześniej nic podobnego?


  • 0

Kisu
  • Użytkownik
  • Pip
  • 35 postów
  • Pomógł: 0
1
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Berrator czy ten spalacz tłuszczu nie będzie za mocny
Z jednej strony cieszy mnie że martwisz się o swoją dziewczynę. Z drugiej strony muszę zadać sobie pytanie dla kogo ona tak się odchudza? :) Żartuję oczywiście. Jednak już tak całkiem poważnie - nie masz się czym przejmować.
 
Berrator to rzeczywiście jeden z lepszych suplementów, jakie znajdziesz na rynku. Status ten zawdzięcza przede wszystkim pozytywnemu wydźwiękowi ze strony osób, które go stosują. Wiele osób opisuje w internecie swoje metamorfozy. Mam też kilku bliskich znajomych którzy go przyjmowali i tracili nawet 7 kilogramów miesięcznie. Wśród tych wszystkich osób nie widziałem jednak nikogo kto uskarżałby się na to że Berrator jest za mocny. Zdarzają się okazjonalne uwagi typu "czuję lekkie pobudzenie", "muszę chodzić częściej do toalety", "jest mi cieplej". Ale takie komentarze usłyszysz też od osób, które przyjmują witaminę C i w głowie tworzą zmyślne scenariusze tego jak zmienia się ich ciało.