Skocz do zawartości


Zdjęcie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

yedi
  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Najbardziej PROFESJONALNA siłownia w Poznaniu

Witam serdecznie wszystkich szanownych użytkowników forum i dziękuję za wykazanie zainteresowania moim tematem.

 

Do meritum.

 

Mam 19 lat od października będę studiował medycynę w Poznaniu i jako, że nie jestem z Poznania nie mam absolutnie żadnego rozeznania w świecie bodybuliding’u w Poznaniu. Nie wiem, jakie miejsca omijać dalekim łukiem, a które są warte uczęszczania.

 

Jestem ektomorfikiem, ważę 65 kg przy wzroście 183 cm, jestem początkującym od zera, mój cel na najbliższe 6 lat (tyle trwają studa ;)) przybrać 30kg — 40 kg masy. Nie chcę tego robić, żeby lepiej wyglądać, chcę być po prostu człowiekiem dbającym o zdrowie, atrakcyjność to dla mnie dalekorzędny produkt uboczny ćwiczeń. Nigdy też nie mam zamiaru stanąć na scenie i brać udziału w konkursach/mistrzostwach kulturystycznych. Moim priorytetem jest dbanie kondycję fizyczną z nastawieniem profesjonalnego kulturysty, ale nie uprawianie profesjonalnej kulturystyki, zawody etc.