Skocz do zawartości


Zdjęcie

Jak uniknąć tych błędów


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

Undercover
  • Użytkownik
  • 4 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Jak uniknąć tych błędów
Jakich ćwiczeń, schematów unikać aby nie wyglądać tak jak na poniższych niektórych zdjęciach? Nie wiem czy to jest kwestia odpowiednich ćwiczeń, ich intensywności, diety. Proszę o opinię doświadczonych w temacie. W sumie to jestem początkujący, ale chciałbym już na początku uniknąć błędów. Oczywiście może jest to kwestia gustu, ale mnie osobiście się to nie podoba i prosiłbym o poradę.


Problem #1 - nieestetyczne falowania, grudki, ostre krawędzie, itp.

Dołączona grafika

A tutaj kilka zdjęć o co mi chodzi, jak to według mnie powinno wyglądać
Dołączona grafika
Dołączona grafika

Problem #2 - nieestetyczne olbrzymie fałdy po bokach
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

A tutaj zdjęcie jak to według mnie powinno wyglądać
Dołączona grafika
  • 0

firefly
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1838 postów
  • Pomógł: 0
169
Bardzo Dobra
  • Płeć:Mężczyzna
  • Staż [miesiące]:od połowy 2007
  • Wzrost [cm]:172

Napisano Ponad rok temu

Re: Jak uniknąć tych błędów
1. To pod jego klatką to jego brzuch jeszcze, tutaj wiele nie zrobisz, zależy od genetyki
2. Te fałdy to rozwinięty dół brzucha, poprostu go nie ćwicz:D

Podsumowywując możesz po prostu nie rzeźbić do końca brzucha, wtedy nie będzie tego wszystkiego widać (o ile w ogóle będziesz to miał)
  • 1
Pomogłem? Daj plusa:)

Kawałek na ten tydzień:

http://www.youtube.com/watch?v=Zq64GRGpLQc

Undercover
  • Użytkownik
  • 4 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Jak uniknąć tych błędów
Dzięki za odpowiedź, ale potrzebuję doprecyzowania.