Skocz do zawartości


Zdjęcie

Podstawy układania planu treningowego dla początkujących


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

byku1502
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Podstawy układania planu treningowego dla początkujących

Witam, jestem początkującym "siłaczem" ;-) o diecie i suplementacji dużo czytałem, jednak nie wiem kompletnie jak ułożyć plan treningowy, a konkretnie jakie partie mieśni łączyć w jeden trening. Wstępnie sobie ustaliłem że w poniedziałek i czwartek trenuje klatke, brzuch i triceps. We wtorek i piątek trenuje nogi i biceps. Czy 3 dni przerwy w tygodniu to dużo?


  • 0

Marynarz
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 876 postów
  • Pomógł: 3
83
Dobra
  • Płeć:Mężczyzna
  • Wzrost [cm]:170
  • Biceps [cm] :40
  • Klatka piersiowa [cm]:110
  • Pas [cm]:90
  • Wyciskanie [kg]:110
  • Waga [kg]:78

Napisano Ponad rok temu

Re: Podstawy układania planu treningowego dla początkujących
Osobiscie jestem zwolennikiem ogólnorozwojowki na poczatek, natomiast jesli juz trening systemem split to na pewno nie tak jak sobie to rozpisales, gdyz duze partie miesniowe potrzebuja znacznie więcej czasu na regenerację. Poza tym powinieneś posiadac rowniez plecy i barki ktore tez trzeba trenowac
  • 1
Dołączona grafika

byku1502
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Podstawy układania planu treningowego dla początkujących
Dzięki za odpowiedź ;-) w takim razie jakie partie miesniowe laczyc w jeden trening? Jak rozdzoelic je pomiędzy poszczególne dni? Proszę o wyrozumiałość
  • 0

Marynarz
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 876 postów
  • Pomógł: 3
83
Dobra
  • Płeć:Mężczyzna
  • Wzrost [cm]:170
  • Biceps [cm] :40
  • Klatka piersiowa [cm]:110
  • Pas [cm]:90
  • Wyciskanie [kg]:110
  • Waga [kg]:78

Napisano Ponad rok temu

Re: Podstawy układania planu treningowego dla początkujących