Skocz do zawartości


Zdjęcie

Siłownia a worek treningowy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

jacobson4
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Siłownia a worek treningowy

Witam, piszę tutaj z nadzieją o pomoc. Na poprzednim forum zostałem zmieszany z błotem. Facet pośmiał się a nie potrafił odpowiedzieć na najprostsze pytania. 
Nie jestem całkiem zielony ale nie uważam się nawet za amatora. 
Podam orientacyjne dane. 17 lat, 183 cm, 85 kg. 36 cm w bicepsie, 105 cm w klatce. Plecy w miarę rozwinięte. 
Dieta: Ogólnie nie trzymam się bardzo ściśle określonej diety. Chodzę do szkoły, wracam późno to i z jedzeniem trudno. W szkole chodzę na stołówke (normalne jedzenie) a w domu zjadam kolację po siłowni (to też nie wiem czy właściwie). Staram się jeść chudo, ale z białkiem. Nie jem słodyczy. 
Siłownie zrobiłem sobie w domu, ćwiczę od roku w miarę regularnie, bez spiny. Stawiam bardziej na jakość a nie po to żeby przyjść pomachać i pójść. Ćwiczę 3 razy w tygodniu. Łącze dużą partię z mniejszą i mieszam całkiem przypadkowe ćwiczenia. (np. pon- klatka+biceps i przedramiona+nogi) 
Ogólnie piszę w temacie worka treningowego. Nie wiem czy jest sens kupowania (w końcu ~250 zł). 
Chciałem poboksować przed siłownią i po. Czego oczekuję po tym? Siły ciosu (man podstawy z workiem - 7 lat karate) spadku wagi (zależy mi abym schudł w 5 ms co najmniej 10 kg) oraz rozwinięcia w pewnym stopniu barków. 
Czu faktycznie to ma sens? Ten hejter napisał mi prócz bluzgów i wyzwisk, że boks jest ćwiczeniem beztlenowym, więc nie chudnie się. Oraz gdy napisałem, że ostatnim razem przy worku spociłem się mocno, więc myślę że może mi pomóc w kondycji i zgubieniu wagi on mi odpowiedział, że jestem p******y bo po prostu straciłem wodę z organizmu. 
Czy to prawda? Jeśli tak to worek jest dla mnie bez sensu. 
Piszę tutaj bo liczę na pomoc kogoś kto się na tym zna. Dzięki za wszystko i pozdrowionka :)


  • 0

Grammatikk