Najśliczniejszy instruktor..
Napisano Ponad rok temu
pmasz (z pozdrowieniami dla twórców topików)
ps. dla mnie osobiście poza własnym przykładem rzuce eksemplem Smaila przykładowoż któren i wzbudzającą szacunek posturą i feromonem w duzej ilości urok rozsiewa po śląsku opolskim i dolnem.
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
z twoich szarad dyskusyjnych z Randalem uznaje ze sie w definicji ślicznego mieści?
Napisano Ponad rok temu
odpowiadajac wszelakoz na pytanie: wszyscy wiedza, ze najlepszym klubem we wszechswiecie jest meian, wiec musi miec tez najlepszego- a co za tym idzie- najsliczniejszego instruktora.
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Wystarczy, ze mnie znasz, przeca jestem poza wszelka konkurencyja... 8) 8) 8)Ja tam jestem początkująca i nie za wiele nazwisk znam.
(co nie, irimi?)
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
zenska szowinistyczna.... moze jeszcze topless... z przyczesanymi na bok kędziorkami na klacie? a poczucie humoru, urok osobisty i nienaganne safuar?
zresztą w tym towarzystwie lata treningow piwnych zrobiły swoje i nie wiem czy ktokolwiek powinien to oglądać...
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Toż to już dawno wyszło z mody, nie wiedziałeś? Teraz lyczy się, panie, ładne opakowanie, czym to opakowanie się porusza i jaką zawartością portfela dysponuje. Czas się przestawić.a poczucie humoru, urok osobisty i nienaganne safuar?
zenska szowinistyczna....
Pmasz, rozbawiłeś mnie do łez. Masz jeszcze więcej takich asów w rękawie?
Nie martw się, niedługo nakręcą "Chcę być piękny", kto będzie chciał, to się zgłosić zawsze może i naprawić to, co ząb czasu naruszył.zresztą w tym towarzystwie lata treningow piwnych zrobiły swoje i nie wiem czy ktokolwiek powinien to oglądać
Napisano Ponad rok temu
POPIERAM !!!zreszta panowie - po co nam zdanie kobiet - one sie nie znają i wszystko komplikują. mozemy w topiku zabronić im sie wypowadać?
Napisano Ponad rok temu