Idealny instruktor
Napisano Ponad rok temu
Pytania z rzędu niezobowiązująco-nieskomplikowanych. Szydercom dziękujemy. :wink:
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Ale przyznasz, że trzeba mieć to COŚ, jak go zwał, tak go zwał. Mnie na przykład na studiach wykształcono na nauczyciela, ale tego nie znoszę, zresztą nie mam odpowiedniego zaparcia, żeby nieść kaganek oświaty, więc skończyłam jako tłumacz, do czego zdecydowanie bardziej się nadaję. :wink: Chociaż też czasem zdarzają mi się jakieś szkolenia dla innych, ale nie jest to regularne uczenie. Nauczyciel ze mnie byłby jednak marny, właśnie przez niechęć do tego rodzaju zajęcia. Czapki z głów przed tymi, którym chce się to robić.Powołanie? Czy ja wiem...
Napisano Ponad rok temu
Przyznaję. Dlatego jestem uczniem moich nauczycieli.Ale przyznasz, że trzeba mieć to COŚ
Napisano Ponad rok temu
Nie ma takiego czegoś jak idealny nauczyciel.
Nie ma jednego aikido. Każdy cwiczący jest inny, każdy ma inne cele.
Każdy nauczyciel ma troche inne cele, każdy na co innego kładzie największy nacisk.
Każdy ma jakieś wypracowane metody, lepsze lub gorsze, oczywiscie zawsze lepsze lub gorsze do czegoś / dla kogoś.
Innymi słowy pytanie bez sensu. Dostałaś w odpowiedzi mase sloganów i żadnej konkretnej odpowiedzi. Pisac o jakichś enigmatycznych "cosiach" to każdy potrafi, ale to nic nie znaczy i niczego nie mówi.
Nie można nauczyć kogos, kto nie chce się nauczyć, choćby nie wiem kim miał byc nauczyciel i jak się produkował. Że zacytuję:
"- Wyszedłem dziś w połowie z lekcji, mamo.
- Zupe jedz. Wyszedłeś, dlaczego?
- Bo pierdzieli.
- Nie mów tak.
- Prykali.
- Nie mogłes im czegoś powiedzieć?
- Co powiedzieć? Komu?!"
Napisano Ponad rok temu
Ale można tak zrobić żeby ten ktoś chciał się nauczyć.Nie można nauczyć kogos, kto nie chce się nauczyć
Napisano Ponad rok temu